سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیل دیشب در چالوس تاکنون ۳ جنازه و ۳ مفقودی برجای گذاشته است.

 

محمدی گفت: مسیر ۱۰ روستا در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس به دلیل وقوع سیلاب  مسدود و در اطراف روستای واسکول نیز که کاملا در محاصره سیلاب قرار گرفته است تاکنون پیکر  ۳  نفر کشف و سه مفقودی نیز اعلام شده است.

او افزود:در روستای فولادکلا در جاده دلیر نیز ۳۰ نفر در محاصره سیل قرار گرفته و دو نفر داخل رودخانه افتاده اند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران گفت:برق برخی  روستا‌های کوهستانی چالوس و کلاردشت مانند ساتر و مکارود  نیز قطع شده که شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت است و پیش بینی می شود برق این مناطق تا ظهر وصل شود.

حسینعلی محمدی افزود: وقوع سیلاب در شهرستان کلاردشت نیز سبب گل آلود شدن آب آشامیدنی شده بود که برای جلوگیری از آسیب رساندن به تصفیه خانه ، در حال حاضر آب رسانی به مردم با سه دستگاه تانکر ۵۰۰۰ لیتری در حال انجام است.

او افزود: در شهرستان تنکابن هم تخریب دیواره محور سه هزار، آب گرفتگی حیاط برخی منازل در حاشیه رودخانه گزارش شده و  بخش هایی از یک ساختمان نیز در همین منطقه  تخریب شده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران گفت:  محور های فرعی کلیک به کمرود و مچ به یالرود در شهرستان نور نیز به دلیل جاری شدن گل و لای و ریزش آوار مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد اما یک دستگاه پل در این محور تخریب شده است.

سیل مرگبار در چالوس

سیل مرگبار در چالوس

سیل مرگبار در چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
داستان این سیل ها چیه؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
عالی ترین سرمایه گذاری برای کشور آماده کردن نقاط سیل خیز برای هدایت سیلاب به ذخیره گاه است که زدن ۲ نشان با یک تیر محسوب می شود، از طرفی تخریب بوجود نمی آید و از طرف دیگر آب برای کشاورزی خواهیم داشت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
مسئولان نمیخوان فکری به حال سیل هر ساله بکنند؟؟!!!
آخرین اخبار