جانشین مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: محرومیت‌زدایی و حل مشکلات معیشتی مردم با اهتمام ویژه و استفاده از ظرفیت‌های مختلف پیگیری می‌شود.

 آقاخانی گفت: دولت سیزدهم با تمام توان برای حل مشکلات در تلاش است و بسیج سازندگی نیز با توان در کنار دولت برای حل مشکلات ایفای نقش می‌کند.

جانشین مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی ابراز داشت: شناسایی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و به‌کارگیری آن‌ها از جمله راهبردهای بسیج سازندگی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه تفکر خدمت برخاسته از یک دغدغه برای حل مشکل است، گفت: کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است .

وی افزود: گروه های جهادی متعلق به سازمان و یا ارگان خاصی نبوده و این گروه ها متعلق به انقلاب و مردم هستند و تنها هدف در این مسیر خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: انجام کار جهادی با پیوست فرهنگی سرلوحه کار جهادگران باشد، چرا که بزرگترین نتیجه پیوست فرهنگی خودسازی جهادگران است.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه اخلاص رمز ماندگاری کار جهادگران است افزود: کار جهادگران ارزشمند و اجرش نزد خداوند محفوظ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.