دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند از برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

آقای ضیامهر از برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی و تخریب ۱۰۳ مورد در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای احکام قطعی ماده ۳ و ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها ۱۰ مورد از ساخت وساز‌های غیر مجاز در اراضی جاده بناب - مرند تخریب و ۲ هکتار از زمین‌های مرغوب کشاورزی آزاد سازی شد.

وی افزود: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کردند و پرونده قضایی به آن‌ها ارجاع داده شد تا خودشان سریعتر نسبت به اجرای حکم اقدام کنند اگر مصالحی یا لوازمی در محل دارند خودشان بردارند، تا کمتر متحمل ضرر وزیان شوند قبل از اینکه با دستور دادستانی نسبت به قلع وقمع قهری آن‌ها اقدام شود چراکه حکمی که قطعیت یافته قابلیت اجرایی دارد و به هیچ وجه متوقف نخواهد شد وتمامی احکام قلع وقمع قطعا وحتما اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند گفت:دستگاه قضایی در اجرای احکام قطعی شده جدی است وهمه حکم‌ها را اجرا خواهد کرد وظایف دستگاه‌های اجرایی تخریب و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز است و به متجاوزان هشدار می‌دهیم که دستگاه قضایی با کسانی که بدون مجوز به تغییر کاربری اراضی و باغی اقدام کنند برخورد قاطع خواهیم کرد.

ضیامهرافزود: توصیه می‌کنم شهروندان عزیز بدون مجوز اقدام به ساخت وساز نکنند که در این مورد از باب پیشگیری جهاد کشاورزی وظیفه دارد که قلع وقمع کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.