استاندار سمنان گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان از مجموع ۷۱۱ میلیارد تومان بهای گندم خرید تضمینی شده در استان سمنان پرداخت شد و پرداختی‌ها همچنان ادامه دارد.

هاشمی گفت: ۶۲ هزار تُن گندم در استان تاکنون برداشت و خریداری شده که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد که روزانه ۲۰۰ تُن آرد در بین بیش از ۷۰۰ واحد خبازی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب و پخت نان با کیفیت برای مردم و شهروندان توزیع می شود.

وی بیان کرد: برنامه ریزی مدون و جامع با در نظرگیری تمامی حوزه‌ها و ابعاد مختلف پخت نان، اصل لازم و ضروری در حوزه ارائه نان با کیفیت است.

هاشمی اضافه کرد: کارشناسان به دور از مُچ‌گیری، به دنبال دستگیری و کمک به خبازی ها هستند و بازرسی ها نیز برای تقویت فعالیت نانوایان و افزایش کیفیت است.

استاندار سمنان تاکید کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی برای افزایش دانش شغلی ویژه نانوایان همواره در دستور کار قرار داشته باشد.
وی یادآور شد: اقناع سازی، اطلاع رسانی و ارائه آموزش در زمینه اقدامات ایجابی و ترغیبی، ضرورت افزایش کیفیت نان و بهبود امور در حوزه خبازی ها است.

استاندار سمنان گفت: برای افزایش تولید، دستیابی به خودکفایی و ارائه گندم باکیفیت، آرد خوب و نان مطلوب در استان، امور به صورت مستمر و ویژه در دستور کار و بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.