مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید چند روز گذشته تمام محور‌های مواصلاتی حوزه تحت پوشش این اداره کل با تلاش راهداران باز و تردد در جریان است.

 روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار داشت: همزمان با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر حاکم شدن شرایط قرمز آب و هوایی در استان نیرو‌های راهداری به حالت آماده باش در آمدند و در بارندگی‌های شدید چند روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان تعداد ۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری با تعداد ۱۱۵ نفر راهدار بصورت شبانه روزی و با داشتن روحیه جهادی نسبت به بازگشایی محور‌هایی که دچار آب گرفتگی شده بودند اقدام کردند و در حال حاضر تردد با رعایت جوانب احتیاط درجریان است.

وی گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و خسارت وارده به برخی از محور‌های مواصلاتی که دچار آسیب شده اند در حال جمع بندی میزان خسارت هستیم که پس از میزان خسارت اعلام می‌گردد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی توصیه کرد: شهروندان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار