نماینده مردم چابهار گفت: وزیر بهداشت با راه اندازی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار که یکی از مطالبات مردم از رییس جمهوری بود موافقت کرد.

معین الدین سعیدی   اظهارداشت: یکی از آرزوها و درخواست‌های مهم مردم جنوب سیستان و بلوچستان بویژه ساحل نشینان استقلال دانشگاه علوم پزشکی بود که در سفر رییس جمهوری یکی از مطالبات بود و هم اینک با گام‌های استوار دولت و تلاش های وزیر بهداشت و همه مسوولان و دست اندرکاران دولت با صداقت و مردمی در کمتر از چند ماه به تحقق پیوست.

وی بیان کرد: اینکه یکی از آرزوهای دیرینه مردم سرافراز حوزه انتخابیه چابهار در راستای برخورداری از کیفیت بهداشتی و درمانی استاندارد و مطلوب تحقق می یابد جا دارد از همه تلاشگران بویژه شخص رییس جمهوری قدردانی کرد.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو ابلاغیه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی مستقل چابهار رسما از امروز شروع شده است.

وی ادامه داد: تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چابهار در جلسه ۲۸۵ شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مصوب شد.

سعیدی با تبریک به مردم حوزه انتخابیه چابهار از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران فعلی و سابق دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و همه دست اندرکاران که در این راستا تعامل و همراهی داشتند، تشکر و اظهار امیدواری کرد با این اتفاق بزرگ گامی موثر در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی برای مردم حوزه انتخابیه در ادامه مسیر برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
چه گامی برداشته شد وقتی زیر ساخت وجود نداره وقتی چابهار ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی نداره چه حرکت مثبتی انجام میشه وقتی هیچ کسی در شبکه بهداشت ودرمان این شهر سرجایش نیست راننده شده مسول حقوقی، ماما شده کارشناس آموزش، نگهبان شده کارگزین وپزشک شده خدمات عمومی
آخرین اخبار