رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی شرایط هیئت سه‌گانه استان ضروری است.

آقای فاضلیان با بیان اینکه هیئت ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری پس از گذشت بیش از سه سال همچنان بلاتکلیف مانده و رئیس هیئت انتخاب نشده است، گفت: فدراسیون برنامه‌ای برای ساماندهی این هیئت ندارد و از پیگیری موضوع دریغ می‌کند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: به طور معمول فدراسیون‌ها تلاش دارند به طور مرتب هیئت‌های استانی خود را رصد کرده و مجامع انتخاباتی آن‌ها را در زمان مناسب برگزار کنند و برای همین موضوع نیز گاهی به ادارات استانی برای سرعت بخشی به امور تذکر می‌دهند، اما فدراسیون ورزش سه‌گانه هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی هیئت چهارمحال و بختیاری ندارد.


بیشتر بخوانید


وی ساماندهی شرایط هیئت سه‌گانه چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و از مسئولان فدراسیون خواست: در خصوص تعلل صورت گرفته و نارضایتی‌های پیش‌آمده پاسخگو باشند.

فاضلیان اضافه کرد: در سه سال بلاتکلیفی هیئت ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری حتی یک نفر از اعضای فدراسیون مربوطه برای آسیب‌شناسی و پیگیری وضعیت هیئت وارد عمل نشده است.

وی اظهار داشت: بی‌اعتنایی فدراسیون ورزش سه‌گانه در رسیدگی به وضعیت هیئت استان قابل‌قبول نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار