رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار و کشف ۵ فقره سرقت به ارزش ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ مقصود رستگار گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت طلا جات و کارت عابر بانک و وجه نقد در بعضی از روستا‌های اطراف در استان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او گفت :  سارقان با حضور در روستا‌های سطح استان، تحت عنوان نیازمند به درب منزل افرد میانسال مراجعه و تقاضای دریافت کمک نقدی می‌کردند،  این افراد در یک اقدام کاملا برنامه ریزی شده، مالباخته را بیهوش کرده و مواردی از جمله انگشتر، گوشواره، النگو و دستبند طلا و همچنین تعدادی کارت بانکی را به سرقت می‌بردند.

 سرهنگ مقصود رستگار گفت : در بررسی‌های فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده، مشخص شد که سارقان غیر بومی بوده و احتمال می‌رود با همین روش در سایر استان‌های کشور نیز اقدام به سرقت کرده باشند.

سرهنگ رستگار گفت : هر دو متهم در نهایت با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی و همکاری پلیس شهرستان مشهد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

گفتنی است ؛ این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت به ارزش ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال فقط در استان خراسان شمالی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان  گفت : هر ۲ متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.