جلسه هم اندیشی و هماهنگی منطقه‌ای موکب داران شهرستان‌های محلات، دلیجان و خمین برگزار شد.

جلسه هم اندیشی منطقه‌ای موکب داران شهرستان‌های محلات، دلیجان و خمین به میزبانی ستاد عتبات عالیات شهرستان محلات در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مسئولین موکب داران و روسای ستاد عتبات عالیات هرسه شهرستان، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و در راستای آمادگی هر چه بیشتر و بهتر برای برگزاری پیاده روی عظیم اربعین حسینی گفتگو و تبادل نظر کردند.

صفریان جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در این همایش از هماهنگی برای آمادگی هرچه بیشتر و بهتر موکبداران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد.

صفریان گفت: مردم عزیز استان مرکزی چه در ارتباط با موضوع بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه و چه حضور پرشور در پیاده روی اربعین حسینی، خیلی خوب درخشیدند و طبیعتاً در این راستا موکب داران با اخلاص ما پیشتاز و پیشرو هستند.

جانشین ستاد عتبات عالیات استان مرکزی می‌گوید: انشالله با حضور موکبداران و البته با اتکا به نذورات و کمک‌های ارزشمند و خالصانه مردم شریف استان امسال خدمات رسانی بسیار خوبی را چه در مسیر زائران عزیز در داخل کشور و چه در مسیر‌های مبارک اربعین حسینی در کشور عراق خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.