رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که اقدام به قتل همسرش کرده و جسد او را در اطراف بیمارستان البرز کرج رها کرده بود خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی کشف جسد یک خانم میانسال در اطراف بیمارستان البرز کرج توسط ماموران گشت کلانتری ۱۹ باغستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او می‌گوید:  بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که یک خانم میانسال بر اثر ضربات و بریدگی‌های ناشی از برخورد جسم تیز در بدنش از خون ریزی شدید فوت شده و جسدش پس از انجام قتل در اطراف بیمارستان البرز رها شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پس از شناسایی هویت مقتول متوجه شدند که نامبرده پس از متارکه با همسر اولش در ۲ سال گذشته با شخصی دیگر ازدواج کرده که از زمان وقوع قتل خبری از وی نبوده و هیچ یک از آشنایان از محل حضور او اطلاع ندارندکه این موضوع ظن پلیس را برای انجام قتل از سوی این شخص بیشتر کرد.

او گفت:  بلافاصله اقدامات پلیسی-اطلاعاتی انجام و مظنون اصلی پرونده که در حاشیه شهر مخفی شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گفته رئیس اگاهی البرز  متهم در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و شرح حادثه را اینگونه عنوان کرد که او و همسر مرحومش هر ۲ به مواد مخدر اعتیاد داشتند که در روز حادثه به دلیل مشکلات شخصی با یکدگیر درگیر و مقتول با چاقو به سمت او حمله ور می‌شود که نامبرده برای دفاع از خودش با دستگاه سنگ فرز به سمت او حمله کرده و از چند ناحیه بدنش را مورد جراحت قرار می‌دهد و با توجه به شدت خون ریزی شدید بدن مقتول، او را به اطراف بیمارستان البرز رسانده تا توسط مردم به مرکز درمانی منتقل شود و خودش متواری می‌شود.

برچسب ها: قتل همسر ، قتل هولناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.