رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از توقیف یک محموله قاچاق حین بازرسی از یک باربری توسط ماموران پلیس استان خبر داد.

 سرهنگ کامران ریاحی گفت: در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با ورود کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان حین بازرسی از یک باربری متوجه تخلیه تعداد زیادی کالا شده و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد محموله در حال تخلیه فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است افزود: در این عملیات ۱۰ هزار و ۷۴۲ عدد ابزار آلات، هزار و ۲۲۴ عدد قفل کتابی، ۹۳۶ عدد چراغ قوه شارژی، ۹۳۴ عدد اسپیکر، ۹۲۲ عدد باطری و آداپتور لپ تاب و باطری قلمی شارژی و ۵۶ عدد انواع لوازم برقی آشپزخانه‌ای کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص کالا‌های مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل شده و متصدی باربری نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.