حجت‌الاسلام رئیسی وزرای امورخارجه و نیرو را مامور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه، در جلسه هیأت وزیران، وزرای امورخارجه و نیرو را مامور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد و گفت: دولت مردمی در پیگیری حقوق ملت به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام رئیسی همچنین به وزارتخانه‌های مربوطه ماموریت داد که با جدیت، سایر راه‌های تامین آب شرب و آب کشاورزی برای مردم استان سیستان و بلوچستان از جمله از طریق حفر چاه‌های ژرف و اختصاص دکل‌های ویژه را پیگیری نموده و هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس جمهور با اشاره به دیدار دیروز خود با ائمه جمعه سراسر کشور، کارآمدی را مهمترین شاخص در انتصابات مسئولان ملی واستانی و محلی اعلام کرد و گفت: مدیران دولت مردمی باید کارآمد، انقلابی و تحول‌خواه باشند و اگر غیر از این باشد، هدف‌گذاری‌های انجام گرفته محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام رئیسی انتخاب مسئولان کارامد را حق‌الناس خواند و گفت: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و به گردن همه مسئولان حق دارند و ما نیز تحت هیچ شرایطی نباید از احقاق حق‌الناس کوتاه بیاییم.
رئیس جمهور با تشکر صمیمانه از مردم برای ادامه همکاری در مصرف برق خانگی گفت: الحمدالله با همراهی خوب مردم و مدیریت اثربخش وزارت نیرو، امسال مشکل قطعی برق نداشته‌ایم، اما با توجه به کمبود زیرساخت‌های تولید انرژی، کنترل مصرف برق، همچنان یک اولویت مهم در کشور است.

حجت الاسلام رئیسی با انتقاد از اهمال برخی دستگاه‌ها در فروش اموال مازاد و با بیان اینکه فروش این گونه اموال تکلیفی قانونی است، وزیران را مکلف کرد، این وظیفه قانونی را با جدیت و مطابق آنچه در قانون مقرر شده، اجرا کنند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه تناقض در برخی آمار‌های اعلام شده از سوی دستگاه‌های دولتی، افکار عمومی را دچار ابهام می‌کند، گفت: مرکز آمار مسئول ارائه آمار‌های متقن در کشور است. فقط این آمار باید مبنای سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در کشور قرار بگیرد و سایر دستگاه‌ها نیز به آن تاسی کنند.

رئیس جمهور افزود: این گونه آمار‌های نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.
در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی از آمادگی بخش خصوصی و تعاون برای کمک به دولت ارائه شد که قدردانی رئیس جمهور را به همراه داشت. آیت‌الله رئیسی با اشاره به این اعلام آمادگی خاطرنشان کرد: این دو بخش با ظرفیت‌ها و امکانات وسیع خود آماده همکاری با دولت هستند و مسئولان دستگاه‌ها در سالی که محور نامگذاری آن تولید است، باید از این تمایل به همکاری بهره ببرند و تولیدات از جمله در بخش خدمات به مردم را افزایش کمی و کیفی دهند.

در جلسه امروز هیأت دولت گزارش‌هایی از وضع مناسب ذخایر کالا‌های اساسی و طرح جهش تولیدات دیمی و محصولات شیلاتی ارائه شد.
آغاز انتقال آب به دریاچه ارومیه از دیگر مسائلی بود که در جلسه هیأت وزیران بررسی شد. مسئولان مرتبط در دولت امیدوارند با این اقدام احیای دریاچه ارومیه، شتاب ملموسی بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۱:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
بررسی نقش دیوان عدالت اداری در رسیدگی به شکایات از دستگاه ها دولتی و غیر دولتی
هدف این پژوهش بررسی صلاحیت دیوان عدالت اداری در رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه ها دولتیو غیر دولتی بوده و از نوع تحلیلی و توصیفی می باشد. دیوان عدالت اداری، به عنوان یک دادگاهاختصاصی در ساختار قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، وظیفه رسیدگی به شکایات مردم از دستگاه هایاداری را بر عهده دارد. در حقیقت، دیوان عدالت در نقش حامی مردم و مدافع حقوق آنان، اقدام ها،تصمیم ها و مصوبه های مامورین و واحدهای دولتی را زیر نظر می گیرد. با توجه به هدف این نوشتار به ایننتیجه رسیده شد که دیوان در رسیدگی به دعاوی اشخاص حقیقی، و نیز اشخاص حقوقی، علیه مامورینحقوق خصوصی صلاحیت داشته همچینین در آیین نامه های دولتی، تشخیص مغایرت آیین نامه ها با احکامشرعی در صلاحیت شورای نگهبان است و در مورد آیین نامه ها، ابطال، پس از اعلام نظر شورای نگهبان است.
شکایت مردم از بانک ها، دولتی و غیر دولتی ارتباطی و ربطی ندارد چرا دیوان عدالت اداری بررسی و رسیدگی نمی کند به بهانه های مختلف متاسفانه شکایت مردم را رد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۱:۴۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۱۴:۰۷
خبر فوری درباره حقوق بازنشستگان | واریز ۴ میلیون تومان به حساب این گروه از بازنشستگان ولی متاسفانه هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۱:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
خبر فوری درباره حقوق بازنشستگان | واریز ۴ میلیون تومان به حساب این گروه از بازنشستگان ولی متاسفانه هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
۲۰ سال مذاکره برای چی!؟ چه منفعتی حاصل شده !؟برق هسته ای که نداریم پیشرانه هسته ای که نداریم !؟ این همه درصد بالای غنی سازی برای کجا و چه صنعتی استفاده میشود !؟ چه تکنولوژی از این بهره مند شده و چند نفر شاغل شده اند !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
قیمت خودرو را آزاد کنید و قرعه کشی رو جمع کنید جز کاسبی عده ای در این میان هیچ منفعتی ندارد !!! ورود خودرو خارجی در همین کلاس تولیدی داخلی رو هم آزاد کنید تا ملت بعد از ۴۰ سال متوجه فرق گاری ایران خودرو و ماشین خارجی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
واردات محصولات خانگی رو ممنوع کردید و شرکتهای تولید کننده بمانند اسنوا کلی فروشگاه در سرتاسر شهر تاسیس کرده و از مردم پول نقد میگیرند و سه ماه بعد محصول رو به خریدار تحویل می دهند این استثمار ملت نیست این تضییع حقوق شهروندی نیست !؟ اگر به حرف زده شده در این خبر اعتقاد دارید جناب رییسی اقدام کنید و از عبارات باید اینجوری بشود و نباید اونجوری بشود پرهیز کنید دستور دهید شرکتهای تولید کننده باید ویترین مغازه هاشون رو پر کنند و اگر با یک ساعت تاخیر جنس تحویل مشتری دهند برخورد صورت گیرد و واردات هم آزاد کنید که رقابتی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
شما که ادله آوردید که یارانه رو بخاطر استفاده کشورهای همسایه هدفمند کردید که اونا استفاده نکنند خوب دستتون درد نکنه ...کارمند حقوق بگیر دولتی که دهک ده قرار گرفته جز همون خارجی هاست که افزایش حقوقش بشه ۱۰ درصد و یارانه اش قطع و تورم ۳۰۰ درصد یعنی چی !؟ اگر آقای ابراهیم رییسی کمی عقل در شما و تیم اقتصادی شما باشد هیچ موقع اینگونه تصمیمی نمی گرفتید یا با مردم مشکل دارید و یا واقعا فهم عدالت و اقتصادی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۲:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران هستیم که نسبت به عدم اجرای کامل آیین‌نامه اجرایی این شرکت در مورد پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی و همچنین سرانه رفاهی خود اعتراض داریم. امیدواریم رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۲:۰۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین بانک ها وام می دهند ولی فقط به پول داران و سرمایه داران وام می دهند
Iran (Islamic Republic of)
حسن روحانی بدترین دولت در تاریخ ایران بود
۲۲:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
حسن روحانی بدترین دولت در تاریخ ایران بود
حسن روحانی مردم ایران را گرفتار کرده است.
و متاسفانه هنوز هم مشکلات مردم حل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
دروغ به مردم بالاترین خیانت است
۲۱:۵۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
دروغ به مردم بالاترین خیانت است
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۱:۵۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بنده فقط در زمان دولت حسن روحانی، سالانه بیش از ۹۹۹ هزار بار در باره مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور و… علیه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه ها انتقاد، شکایت و اعتراض کردم ولی متاسفانه در مدت ۸ سال یک مورد آن هم بررسی، پیگیری، رسیدگی نکردند و هنوز هم نمی کنند و نشده است چرا؟
۱۰۰ درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های آمریکا و غرب هم ندارد و تاکنون نداشته است و فقط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۲۱:۵۵
در برجام جدید در باره جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی 8 ساله و حمایت همه جانبه از گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید روی میز باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۰:۲۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم در این مدت 6 ماه و 6 روز در مورد وام 100 میلیون تومان تومان بدون ضامن در رسانه ها هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسانه رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
برنج ایرانی به قیمت مناسب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود
با این‌که قیمت برنج ایرانی از ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در بازار در نوسان است، وزارت صمت برای تعیین قیمت واحد انواع برنج‌های تولید داخل و توزیع آن‌ها در فروشگاه‌های سطح شهر اقدامی نمی‌کند. این روزها برنج مرغوب ایرانی در هیچیک از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای توزیع نمی‌شود و مردم مجبورند آن را از بازار به قیمت‌های بالایی بخرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مردم آثار پیشرفت‌های اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند
دیدار و گفتگوهای سازنده با رؤسای جمهور کشورهای همسایه، افزایش تولید و صادرات نفت، بستن قراردادهای گوناگون در پروژه‌های نفتی و ارج نهادن و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و ده‌ها خبر پراهمیت اقتصادی، نویدبخش حل مشکلات و برگشت آرامش به بازار و بهبود معیشت مردم است، اما خروجی آن‌ها که باید به کاهش تورم و بهبود رفاه و زندگی آنان بیانجامد، متأسفانه در سطح جامعه چندان احساس نمی‌شود که ضرورت دارد مردم آثار ارتقای روابط سیاسی و اقتصادی را در سفره‌هایشان بیشتر و بهتر ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مدیران شرکت‌های زیانده دولتی پاداش هم گرفته‌اند؟
دیوان محاسبات در یک گزارش دقیق و شفاف اعلام کرده است که ۱۴۰ شرکت دولتی در سال ۱۴۰۰ زیانده بوده‌اند که ضمن قدردانی از مسئولان محترم نهاد یادشده، این سؤال مطرح است که آیا مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت‌های یادشده پاداش هم دریافت کرده‌اند، یا چون نتوانسته‌اند شرکت‌های متعلق به دولت و بیت‌المال را به سوددهی برسانند، لااقل از دریافت پاداش محروم شده‌اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
نه تنها پاداش هم میگیرند بلکه پول آب و برق و گاز رو نمی دهند ولی برای ۱۰۰ هزار تومان بدهی آب و برق و گاز در خونه ملت رو همین شرکتهای خدمت رسان از جا می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
گفتگو با تلفن همزمان با کارهای مردم ممنوع شود
در مراجعه به شعبه یکی از بانک‌ها متصدی باجه ضمن آنکه تقاضایم را انجام می‌داد، با تلفن همراه یکسره حرف می‌زد که موجب اشتباه در محاسبه قبض بانکی‌ام شد و وقتی متوجه آن شدم، متصدی باجه آن قبض را پاره کرد و قبض دیگری را نوشت و صادر کرد، حال اگر من بیسواد بودم و یا به اشتباه کارمند بانک پی نمی‌بردم، پس از مدتی ناچار می‌شدم دوباره به بانک بازگردم و قبض جدیدی بگیرم! متأسفانه گفتگو با تلفن‌های ثابت و همراه که بیشتر آن‌ها صحبت‌های شخصی و خصوصی است، موجب خطاهایی در انجام کارهای مردم می‌شود که پیشنهاد می‌کنم همان گونه که صحبت با تلفن همراه به هنگام رانندگی جریمه دارد، کارمندانی هم که هنگام اجرای کارهای مراجعان با تلفن حرف می‌زنند، جریمه و مشمول کسر از حقوق شوند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مصرف برق ما ۶ برابر اروپایی‌ها است!
انسان تا به کشورهای اروپایی و یا امثال استرالیا سفر و در آنجا اقامت و زندگی نکند، متوجه ارزانی قیمت برق در ایران نمی‌شود! براسس آمارهای جهانی مصرف برق خانه‌های اروپا یک ششم خانه‌های کشور ما است و به عبارت دیگر ما ۶ برابر بیشتر از اروپایی‌ها برق مصرف می‌کنیم. در سفری به سیدنی استرالیا، اتاق‌های خانه بزرگ و ویلایی دوستم شب‌ها فقط با چند عدد لامپ کم مصرف روشن نگه داشته می‌شد و از لوسترهای چلچراغ و پرمصرف خبری نبود، که بعدها دانستم در اکثریت منازل استرالیا انرژی برق حتی در مقایسه با درآمد ساکنان آن کشور به قدری گران است که کمتر کسی توان پرداخت هزینه مصرف زیاد آن را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
امنیت شغلی به ازدواج جوانان کمک می‌کند
بسیاری از علماء و کارشناسان مسائل اجتماعی و خانوادگی بر این باورند که ازدواج از فساد جوانان در کشور جلوگیری می‌کند و با اعمال فشار بر بدحجاب‌ها نمی‌توان جلوی فساد را گرفت. من این سخنان درباره ازدواج جوانان را قبول دارم و مطمئن هستم که می‌تواند بسیاری از مشکلات آنان را حل کند، اما در شرایطی که با اوضاع نابسامان اقتصادی و عدم امنیت شغلی جوانان روبه‌رو هستیم، به نظر می‌رسد تا مشکلات یاد شده حل نشود، به جای افزایش ازدواج متأسفانه شاهد افزایش آمار طلاق در کشور خواهیم بود، با حل معضلات اقتصادی می‌توان بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
افزایش 90 درصدی ترانزیت کالا در سال گذشته نسبت به سال 1399 و افزایش 43 درصدی در سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از جمله اخبار خوب کشور در این دولت است. می‌خواهم تاکید کنم تقویت ترانزیت یک نیاز استراتژیک برای آینده نظام و امنیت اقتصادی و حتی سیاسی ایران و همچنین یک عامل مهم و جدید در مواجهه با فشارها و تحریم‌های دشمنان محسوب می‌شود و باید آن را جدی گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
با وجود آن که 202 هزار و 479 نفر متقاضی واجد شرایط وام ودیعه مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تنها 8255 نفر موفق به دریافت وام شده‌اند یعنی حدود 4 درصد! چه موانعی وجود داشته است؟باید این موانع هرچه زودتر زدوده شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۶:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
برخی از ادارات به جای جذب نیروی جوان همچنان از بازنشستگان استفاده می‌کنند. با این روند این ادارات به کانون بازنشستگان تبدیل شده‌اند. چرا برخی از دستگاه‌ها هیچ اعتنائی به شعار جوانگرایی این دولت ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
پس خبر نداری کلی از نیروهای پیمانکاری که جز خانواده ایثارگران هستند با قانون مجلس در حال استخدام رسمی هستند و جذب امثال جنابعالی هم تا حداقل ۱۵ سال آینده یعنی پشم ....
Iran (Islamic Republic of)
درپاسخ به احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی
۱۶:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
درپاسخ به احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی
از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری به بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟

قرار بود بانک ها با دستور رئیس جمهور وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وغیره پرداخت کنند ولی متاسفانه تاکنون مسئولین بانک ها از پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون توانی دون ضامن خودداری کردند چرا؟
سوال اینجاست که چرا آقای رئیسی در مورد وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به بازتشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکرده است.
که متاسفانه مسئولین بانک ها در این مدت ۴ ماه به بازنشستگان تامین اجتماعی هم وام بدون ضامی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است و نیست چرا؟
و رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون متاسفانه سکوت اختیار کرده اند چرا؟

چرا از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون تکلیف پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی تومانی ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی روشن نمی‌شود؟ ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت رئیس کل بانک مرکزی، دولت و نمایندگان مجلس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
سوال اینجاست دولت و مسئولان در این مدت ۱۲ ماه در سال ۱۴۰۰ چه غلطی می کردند افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز پنجشنبه ششم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ هست هنوز هم مشخص و روشن نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
دستورالعمل جدید بانک مرکزی جهت وام ۲۰۰ میلیون تومانی/ و این در حالی است که متاسفانه مسئولین بانک ها دولتی و خصوصی از پرداخت وام خودداری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه | وام فوری آسان و بدون ضامن، ۱۰۰ درصد فقط دروغ بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
کارگران مظلوم
۱۶:۱۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بنده کارگر رسمی با ۳۲ سال و ۷ ماه سابقه کار در باره اضافه کاری، نوبت کاری و شبکاری وغیره علیه شرکت مخابرات استان تهران از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت کردم ولی متاسفانه شعبه هیات چهارم هیات تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران به بهانه های مختلف شکایت بنده را رد کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مدیر متخلف دولتی را بلافاصله برکنار کنید/ ۱۰۰ درصد فقط وظیفه دولت است برکنار کند ولی متاسفانه تاکنون عمل و اجرا نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۶:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بیماری اقتصاد کشور بعد از انقلاب شروع شد، نه قبل از انقلاب
نتیجه عملکرد رئیسی پژوپارس ۴۴۵ میلیون تومان شد
وقتی که مسئولی بی لیاقت در انجام وظایفش کوتاهی کرده است پس دیگران چه انتظار دارید
پراید ۲۰۸ میلیونی جای هیچ حرفی باقی نگذاشته است.
مسئولی در انجام وظایفش کوتاهی کرد فوری برکنار کنید، وظیفه دولت است که برکنار کند ولی متاسفانه تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
یارانه میگیری ...بس نیست
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۶:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
دولتمردان، مسئولان، مجلس، سازمان بازرسی کل کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غیره متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون از عملکرد و رفتار شرکت مخابرات کوتاهی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۶:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ایثارگر واقعی هیچ موقع حق وحقوق مسلمانان را پایمال و ضایع نمی کند ولی سلطانی ثابت کرده است که ایثارگر واقعی نیست و تاکنون هم نبوده است.
ایثارگر واقعی هیچ موقع حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع نمی کند ولی سلطانی ثابت کرده است که ایثارگر واقعی نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۶:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین بانک ها طی بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام قرض الحسنه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن را از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون انجام ندادند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۶:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
که متاسفانه مسئولین بانک ها در این مدت 6 ماه به بازنشستگان تامین اجتماعی هم وام بدون ضامی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است و نیست چرا؟
و رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون متاسفانه سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه حق وحقوق مردم و کشور تاکنون در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین تامین نشده است چرا؟
امیرعبداللهیان هم متاسفانه مانند ظریف و عراقچی تاکنون نتوانست در مذاکره و مذاکرات وین از حق وحقوق مردم و کشور در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره دفاع و حمایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
دولت حسن روحانی زندگی مردم و اقتصاد را به برجام و مذاکره گره زده‌ است و متاسفانه دولت رئیسی هم سیاست های نادرست وغلط و اشتباه حسن روحانی را ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
گره نزده جناب ...گره خورده و گره کور هم هست کسی نمی تونه بازش کنه
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی
۱۶:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
در پاسخ به حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی
نماینده مردم رباط کریم در مجلس
از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها تایع رباط کریم جاده تهران ساوه به بازنشستگان تامین اجتماعی در رسانه ها بیش از ۹۹۹ هزار بار شکایت و اعتراض شده است ولی متاسفانه تاکنون هم هیچ کسی پاسخگو و جوابگو نبوده است و هنوز هم نیست چرا؟
بانک ها تایع منطقه رباط کریم به بازنشستگان تامین اجتماعی وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن را ندادند، خودداری کردند و هنوز هم نمی کنند پس چرا نمایندگان رباط کریم، شهرگلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه خفه گرفتند و سکوت اختیار کرده اند و هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۵:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، ولی اما عمل و اجرا نمی شود چرا؟
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، ولی اما عمل و اجرا نمی شود چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
شکایت مردم از بانک ها، دولتی و غیر دولتی ارتباطی و ربطی ندارد چرا دیوان عدالت اداری بررسی و رسیدگی نمی کند به بهانه های مختلف متاسفانه شکایت مردم را رد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
بعد از گذشت ۴۴ سال انقلاب در دیوان عدالت اداری متاسفانه قانون وجود ندارد مشکل مردم را در بانک ها بررسی و رسیدگی کند شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۴۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
سلام.اینجانب مرتضی میرزابابایی در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از دیوان عدالت اداری علیه بانک رفاه کارگران کد 974 شهرگلستان جاده تهران ساوه و بانک صادرات نسیم شهر بهارستان شکایت کرده ام ولی متاسفانه شعبه 3 دیوان عدالت اداری به بهانه مختلف شکایت بنده را رد کرده است چرا؟
از جناب آقای حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه درخواست رسیدگی دارم.
از رئیس محترم رئیس کل دیوان عدالت اداری درخواست رسیدگی دارم.
درضمن شماره بایگانی شعبه 0100770 دیوان عدالت اداری می باشد.

پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری دارم چگونه می‌توانم مشکلم را به رئیس‌ قوه‌قضائیه منتقل کنم. متاسفانه کسی پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
لطفا مدیران دولت قبل را هرچه زودتر برکنار و درصورت لزوم محاکمه و مجازات کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
شکرا لله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
قیمت ۱ کیلو برنج ایرانی به ۱۷۴ هزارتومان رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
کی بهت گفته برنج هندی و پاکستانی بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
احتمال افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان
تصمیم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تغییر می‌کند؟
چرا حقوق بازنشستگان افزایش پیدا نمی‌کند؟
امروز چهارشنبه 5 مرداد ماه سال 1401 است ولی متاسفانه هیچ خبری از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
رئیسی مگر در این یکسال چه کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اگر دولت‌های ما نمی‌توانند جلوی قاچاق کالایی را بگیرند، راهکارش این نیست که قیمت را بالا ببریم تا قاچاق نشود! بلکه راهکار این است که جلوی قاچاق را بگیریم. یا حتی برای جلوگیری از قاچاق گندم اگر اقدام به خرید تضمینی کنند مطمئنا اولویت کشاورزان ما هم تامین نیاز داخل کشور است؛ لذا این افزایش قمیت‌ها الان باعث نارضایتی جدی مردم شده است و درخواست ما از رئیس جمهور این است که برخورد جدی با متخلفین داشته باشند چراکه مردم بیش از این تحمل ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
زمانی هم که ارز ترجیحی را به نهاده‌ها و کالا‌های اساسی اختصاص می‌دادیم در سفره مردم خود را نشان نداد چراکه یک عده رانت خوار از آن سوء استفاده کردند و بعد از حذف ارز، علی رغم اینکه دولت قول داده بود قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ باشد که اساس این قول هم جای بحث دارد، اما این کار هم صورت نگرفت.
قرار بود قیمت ۴ قلم کالا افزایش یابد، اما به دلیل ناهماهنگی و عدم نظارت جدی و ضعف تیم اقتصادی دولت، ما شاهد افزایش چند برابر قیمت‌ها هستیم و هیچ کالایی را نمی‌توان عنوان کرد که افزایش قیمت نداشته باشد و حتی کالا‌های ضروری مردم افزایش چند برابری داشته است که باعث شده کمر مردم زیر بار تورم خم شود؛ بنابراین نیاز به نظارت و برخورد جدی با متخلفین و گران فروش‌ها داریم. حتی با کسانی که از یکسری امکانات دولتی استفاده می‌کنند، ولی متاسفانه برای مردم هزینه‌های سنگینی را ایجاد کردند باید برخورد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
کمر مردم زیر بار تورم خم شده، بیش از این تحمل ندارند/ بار ضعف دولت‌ها نباید در دوش مردم سنگینی کند
بعد از حذف ارز ترجیحی، هیچ کالایی را نمی‌توان نام برد که افزایش قیمت نداشته باشد و حتی قیمت کالا‌های ضروری مردم افزایش چند برابری داشته است که باعث شده است کمر مردم زیر بار تورم خم شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
در دولت قبل موضع خوبی علیه دشمنان گرفته نشد
امروز دشمن، جنگ اقتصادی را در قالب تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است. متاسفانه در دولت قبل در این خصوص موضع‌گیری خوبی علیه دشمنان گرفته نشد؛ اما اکنون با توجه به تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب، سخنگوی کاخ سفید پشت تریبون رسماً اعلام می‌کند که ما شکست مفتضحانه‌ای خورده‌ایم.
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۲۰:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
بازنشستگان همین حقوق را دارند نه اضافه کاری و نه حق ماموریتی هیچی ندارند فقط همین حقوق تنهاست با این حقوق هم نمی توانند زندگی کنند آنان نمی تواند اجاره خانه بدهند نمی تواند غذا و پوشاک تهیه کنند آنوقت دولت بفکر کفظ آبرویش است که حقوق بازنشستگان را قانونی پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۲۰:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام کردند که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافته است ولی متاسفانه امروز چهارشنبه پنج مرداد ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۲۰:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دیگرتوان خرید دارو ندارم منتظرمرگ هستم
شنیدن کی بود مانند دیدن.کارکنان رفاه در ستاد و استانها شده اند مخزن اسرار دردناک بیماری همکاران و بازنشستگانشرایط فعلی بیمه درمان و بیمه تکمیلی زندگی را به شدت سخت کرده است بر مخابراتی ها! حصار تنگ کرونا زندگی را بر همه سخت کرده اما همان بیماری های معمول و دائمی نیز برای از پا انداختن مخابراتی ها کافی است!

همکاری که خود در اداره رفاه کار می کند و شنونده دردهای شاغلین و بازنشستگان است در کامنت زیر مطالب نوشته:

قانون

سلام
من یک همکاررفاهیم
باعرض پوزش خواشمندم مطالب ذیل رابه مخابرات ایران منعکس کنید
-دودختر نوجوان که تاچندوقت قبل پوشک جهت پدرمخابراتی ازکارافتاده خود تهیه میکردند حالا مجبورند ازکهنه استفاده کنند مادرآنها پشت تلفن زارمیزد
-همسر همکار که فقط چشمانش توان حرکت دارد وازطریق لوله تغذیه میکنددرتامین مخارج درمان عزیزش درمانده شده وزخم بستر همکارعفونی شده است
– بازنشسته ای که دارای بیماری دیابت است به من زنگ زده وگفته دیگرتوان خرید داروندارم منتظرمرگ هستم
– و….!
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۲۰:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
وام فوری و آسان کم بهره | وام 200 میلیون تومانی بانک ملت بدون ضامن/ 100 درصد باز هم دروغ بوده است به بانک ملت مراجعه می کنیم نمی دهد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۲۰:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ شرم آور و تاسف بار است که 4 ماه و 5 روز است دولت، مسئولان و نمایندگان مشکل افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حل نکردند چرا؟
احتمال افزایش چراغ خاموش حقوق بازنشستگان
تصمیم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تغییر می‌کند؟
چرا حقوق بازنشستگان افزایش پیدا نمی‌کند؟
امروز چهارشنبه 5 مرداد ماه سال 1401 است ولی متاسفانه هیچ خبری از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۹:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
انتظار بازنشستگان تامین اجتماعی کی پایان می‌یابد؟
هر روز از همسان‌سازی و افزایش مستمری بازنشستگان تامین‌ اجتماعی خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما از اجرای این وعده‌ها خبری نیست. آیا 5 ماه زمان برای احقاق حق بازنشستگان تامین اجتماعی کافی نیست؟
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۹:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
افزایش بی سروصدای ۷۵ درصدی حقوق دولتی ها و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است چرا؟ آیا این بی عدالتی نیست.؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
شما کوتاه نیایید. طالبان قلدر و طلبکار هم بابت ندادن حق آبه در کمال فروتنی از شما پوزش میطلبه! زهی خیال باطل. همین الان دارید برق شهر هراتی که دست طالبان جاهل هست رو در نهایت خضوع و اخلاص تامین می کنیدو هر روز در اخبار نیمروز سیما مدام مردم رو به صرفه جویی در مصرف برق برای فشار نیامدن به نیروگاه هادعوت می کنید. این یعنی تناقض در حرف و عمل.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، اسرائیل، هر سه دشمنان آشکار ملت ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۲۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۲:۰۱
همکاری ایران با آژانس از ابتدا غلط بود چون به خاطر آژانس ثاکنون ثابت کرد که نوکر آمریکا، اروپا و اسرائیل بوده است.
و این درحالی است که آژانس از سلاح هسته ای آمریکا، اروپا و اسرائیل تاکنون دفاع و حمایت کرده است.
سوال اینجاست که آژانس خیانتکار چرا تاکنون از سلاح اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت کرده است.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، آمریکا، اروپا، اسرائیل تاکنون یک هدف را دنبال می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۹:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مسئولین بانک‌ها به علت عملکرد و رفتار دوگانه و پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی باید در دادگاه محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۹:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
حقوق مردم متاسفانه به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور عمل، اجرا و رعایت نمی شود چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
مشکلات مردم و کشور باید بدون برجام و مذاکرات وین و دوحه حل شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
برجام فقط دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است، نه لغو تحریم
در برجام مشکلات مردم و کشور 1000 برابر افزایش یافته است چرا؟
برجام در کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
ترامپ در سال 1397 با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات وبحرین برجام را که زنده به گور کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
عملکرد ایران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه غلط و اشتباه است چون به خاطر مشکل مردم و کشور از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه حل نخواهد شد و حل نمی شود و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
البته منظورش از پس گیری حقوق مردم به هر نحوه ها
آخرین اخبار