مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۵ مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


مدتی است که از ساختمان ما آب نفوذ می‌کند و علت آن پیدا نمی‌شود. به شهرداری منطقه مراجعه کردیم و کنده کاری شده است، اما باز هم علت آن یافت نشد. به قدری آب به ساختمان ما وارد شده است که اهالی ساختمان را تخلیه کردند تا اگر ریزش کرد صدمه نبینیم. ساختمان ما در تهران و در محله شمس آباد، میدان ملت ابتدای خیابان قلیچ خانی است.


سلام؛ روستای گت کش همجوار روستای لاشک از توابع شهرستان نوشهر به دلیل عدم پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه اول دچار مشکل شده است، از شما خواهشمندم نسبت به ارتقای پوشش اینترنت روستای مذکور مساعدت شود.


لطفا علل تاخیر و تعویق مرکز وکلای قوه قضاییه درخصوص اعلام نتایج آزمون وکالت را جویا شوید که ۸۰ هزار مخاطب دارد.


سلام من خودروی خود را تعویض پلاک کردم، اما یک پلاک دست دوم به من دادند. بعد ازطریق اپلیکیشن‌ها که استعلام کردم متوجه شدم حدود ۳۰ هزار تومان بدهی از قبل دارد. لطفا راهنمایی کنید. ضمنا در مرکز تعویض پلاک در همان تاریخ که پلاک دادند اعتراض نسبت به دست دوم بودن پلاک کردم، ولی پاسخ ندادند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار