مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: امیداریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می‌باشند از آب شرب سالم برخوردار شوند.

حمیدرضا کرموند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در جلسه درخواست آبرسانی به چند روستا که با حضور معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برگزار شد گفت: در سال جاری با هدف محرومیت زدایی از روستا‌ها قرارداد همکاری مابین شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان منعقد شد.

او افزود: امیداریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می‌باشند از آب شرب سالم برخوردار شوند.

حمید رضا کرم وند گفت:چنانچه روستایی تحت پوشش این شرکت نبوده و متقاضی این خدمات می‌باشد با همکاری دهیاری روستا درخواست خود رابه این شرکت ارائه داده تا پس از بررسی زیرساخت‌های تامین آب عملیات آبرسانی انجام خواهدشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان اظهار کرد: استان لرستان دارای ۳هزار روستا است که۱۶۰۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵۱۰ هزار نفر آن تحت پوشش خدمات این شرکت می‌باشد.

 

برچسب ها: آب شرب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.