فرماندار آبیک گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف مورد بازنگری قرار می‌گیرد و برای کاهش یا قطع آن اقدام می‌شود.

حامد فتوحی  فرماندار آبیک گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های متولی از واحد‌های نانوایی برگزار می‌شود که موجب ساماندهی شدن این واحد‌ها و جلوگیری از کم‌فروشی یا گران‌فروشی خواهد شد.

وی اظهار داشت: سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف مورد بازنگری قرار می‌گیرد و برای کاهش یا قطع آن اقدام می‌شود.

فتوحی افزود: ۱۳۵ واحد نانوایی در شهر آبیک فعالیت دارد که لازم است به موقع و در ساعت تعیین شده نسبت به پخت نان اقدام کنند.

فرماندار آیک اضافه کرد:نانوایی‌های شهرستان در صورت تخلف اعم از کم فروشی یا توزیع خارج از شبکه آرد و نان به مدت یک تا دو هفته تعطیل می‌شوند و سهمیه آرد آنان به نانوایی‌های دیگر اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: همچنین با نانوایی‌هایی که به صورت خودسرانه نانوایی را تعطیل کرده و ساعت پخت را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

فتوحی با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش مجوز نانوایی، افزود: خرید و فروش پروانه کسب نانوایی‌ها به هر نحوی ممنوع و خلاف مقررات است و در صورتی که شخصی پروانه کسب خود را به غیر واگذار کند، ضمن جریمه شدن، پروانه‌اش نیز باطل خواهد شد.

وی گفت: دولت در تلاش است با اجرای تدابیر و اصلاحات اقتصادی به گونه‌ای عمل کند که رانت و قاچاق به حداقل رسیده و به مردم و نانوایان فشار اقتصادی مضاعفی وارد نشود و باید همه برای تحقق اهداف این طرح همکاری و همراهی داشته باشند.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق استان قزوین قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.