معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، از واریز ۱۰ میلیارد تومان برای آغاز طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب محلات ۳۸ و ۳۹ منظریه خبر داد.

آقای حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از واریز ۱۰ میلیارد تومان برای آغاز طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب محلات ۳۸ و ۳۹ منظریه خبر داد و گفت: مهرماه امسال شبکه آب و تا دهه فجر ۱۴۰۱ کل عملیات تکمیل خواهد شود.

وی افزود: با واریز ۱۰ میلیارد تومان برای آغاز طرح تکمیل شبکه آب و فاضلاب محلات ۳۸ و ۳۹ منظریه در مانور این محله، اجرای عملیات عمرانی حوزه آب و فاضلاب آن شروع شد.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: محله‌های ۳۸ و ۳۹ منظریه از جمله محلاتی در این منطقه هستند که تا قبل از اجرای مانور به جز تعداد محدودی انشعاب آب و فاضلاب در برخی قسمت‌ها بیشتر واحد‌های آن تاکنون فاقد خدمات آب و فاضلاب بودند.

او ادامه داد: در مانوری که به تازگی در این منطقه برگزار شد، در فاز اول بخشی از عملیات مربوط به آب و فاضلاب این دو محله انجام شد به طوری‌که، آبرسانی به بخش عمده‌ای از محله ۳۹ تکمیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مرحله بعدی، پیگیری‌ها برای حل مشکل آب و فاضلاب این ۲ منطقه از منظریه انجام شد و بر اساس برآوردها، مشخص شد تکمیل شبکه آب و احداث فاضلاب این دو محله به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حیدری افزود: در روز‌های اخیر ۱۰ میلیارد تومان از سوی وزارتخانه به حساب استان واریز کرد که با این مقدار اعتبار، عملیات تکمیل شبکه آب و فاضلاب این ۲ محله از نیمه دوم شهریور که بحران آبی فروکش می‌کند و از آن عبور می‌کنیم، برای تمامی ساخت و ساز‌ها در منظریه آب لوله‌کشی و به موازات آن بخش فاضلاب نیز اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر شرایط آب و هوایی برای انجام پروژه مساعد باشد کل این عملیات تا دهه مبارک فجر به اتمام خواهد رسید البته تا مهرماه شبکه آب تکمیل خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار