خانچی صبح امروز در بازدید از روند عملیات اصلاح فنی پل فولاد و همچنین تقاطع غیر هم سطح میدان دانشگاه از عزم دولت در خدمت رسانی به مردم اهواز گفت.

محمد خانچی می‌گوید: این ۲ طرح از پروژه‌های مهم شهر اهواز هستند که مشکلاتی در بعد ترافیکی برای مردم ایجاد نموده است که انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط با کار و هماهنگی بیش از بیش به تکمیل این این دو طرح سرعت و شتاب مضاعف دهند.

او افزود: انتظار می‌رود با توجه به تعطیلی پل و محدودیت‌های عبور و مرور ایجاد شده شهرداری یک طرح در شأن مردم استان به اتمام برساند.

به گفته آقای خانچی نباید ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی و کندی سرعت انجام طرح ها، حلاوت و شیرینی آن‌ها را در کام مردم تلخ نکند.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین یادآور شد که خوزستان با روی کار آمدن دولت «مردمی و انقلابی» به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده که این امر همراهی و صبر مردم استان را می‌طلبد تا با همدلی بین مردم و مسئولین شاهد استانی آباد در شان مردم باشیم.

در این بازدید محمودی رئیس شورای شهر اهواز، یوسفی معاون عمرانی فرمانداری اهواز، حسینی معاون عمرانی شهرداری اهواز و سایر مسئولین شهری و استانی او را همراهی می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.