مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از تکمیل خط انتقال فاضلاب مسکل مهر و آغاز واگذاری ۹۰۰ انشعاب فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

فرامرز مرادی می گوید: خط انتقال فاضلاب از مسکن مهر تا ایستگاه پمپاژ شهر اندیمشک تکمیل شد، با تکمیل این خط انتقال، امکان اتصال ۹۰۰ انشعاب فاضلاب منطقه مسکن مهر این شهرستان به خط انتقال فاضلاب فراهم می شود.

او گفت: این طرح با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و همچنین با مساعدت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تکمیل و آماده بهره برداری می باشد .

مدیر آبفا منطقه اندمشک گفت: پیش از این شهروندان مسکن مهر با مشکل عدم تخلیه فاضلاب مواجه و این موضوع موجب نارضایتی ساکنین این منطقه شده بود.

مرادی با اشاره به اینکه مسکن مهر شهر اندیمشک از زمان احداث با مشکل عدم تخلیه فاضلاب مواجه بوده است، گفت: سرانجام سال گذشته با ارائه طرحی کارشناسی و عملیاتی به شرکت مهندسین مشاور و پس از تایید فنی، عملیات اجرایی آغاز و پس از ۵ ماه تکمیل و آماده بهره برداری است.

این مقام مسئول گفت: شهروندان مسکن مهر می توانند با مراجعه به اداره مشترکین آب و فاضلاب واقع در بلوار رشیدی نبش بلوار ۴۵ متری قدس اقدامات قانونی جهت برقراری انشعاب فاضلاب خود را انجام دهند تا هر چه سریعتر عملیات اجرایی نصب انشعابات این منطقه آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.