جلسه ستاد مدیریت بحران دلگان با حضور معاون اجتماعی استاندار در دلگان برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در این جلسه ضمن اعلام آماده باش کامل در مقابل بحران پیش رو گفت: حفظ جان تمامی مردم برای ما مهم و اهمیت دارد و همه دستگاه‌ها تمام توان و تلاش خود را باید برای حفظ جان مردم و پیشگیری از خطرات احتمالی بکار گیرند.
رحمدل بامری ضمن تاکید بر تامین کالا‌های اساسی افزود: تمامی امکانات خصوصی و نیمه خصوصی به دستور استاندار باید در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار گیرد و نیرو‌های امدادی نیز در مناطق مختلف شهرستان تقسیم کار کنند.

بامری همچنین در این جلسه بر رفع مشکلات مخابراتی بخش جلگه چاه هاشم و مرکزی، رفع مشکل آب شرب ۵۳ روستای شهرستان و رفع مشکل پزشک عمومی در بیمارستان امام رضا (ع) دلگان تاکید کرد.

بامری فرماندار دلگان نیز در این جلسه گفت: در پی وقوع تند باد و باران روز گذشته و سقوط ۱۱ تیر برق ۵۱ روستای شهرستان دچار خاموشی و قطعی برق شدند که ۴۳ روستا با تلاش ۱۲ تیم در دو ساعت اولیه برقدار و الباقی روستا‌ها بعدازظهر امروز برقدار شدند.
بهزاد بامری افزود: این طوفان خسارتی به بخش‌های کشاورزی، راه‌ها، علوفه و دام و به خصوص محصول خرمای کشاورزان وارد کرد که نهاد‌های مربوطه در حال برآورد خسارات هستند.
بامری افزود: محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر و دلگان به زهکلوت که بامداد امروز مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
وی همچنین از آماده باش تمامی دستگاه‌های شهرستان خبر داد و افزود: با تلاش دهیاران، شورا‌ها و شهرداران شهر‌های گلمورتی و چِگِردَک اداوت و لودر در حال تقویت و ایجاد بند‌ها و دایک‌های حفاظتی در مناطق در معرض سیل در بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم هستند.
پیش از جلسه ستاد بحران بامری معاون استاندار به همراه فرماندار و تنی چند از مسئولین از محور‌های مواصلاتی و بند‌های حفاظتی مناطق شهرک الزهرا، چاه شور و گلمورتی بازید کردند.
گفتنی است: بعلت تدابیر و برنامه ریزی لازم جهت پیشگیری از حداقل خسارات وارده به مردم، معاون اجتماعی استاندار به همراه تنی چند از مدیران کل استان تا فردا در شهرستان دلگان استقرار خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار