استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شرایط موجود و بارش‌های مونسون و پیش‌بینی هواشناسی تا پنجشنبه و جمعه در آماده باش کامل باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شرایط موجود و بارش‌های مونسون و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه داشتن شرایط فعلی تا پنجشنبه و جمعه هفته جاری؛ در آماده باش کامل باشند.

حسین مدرس خیابانیگفت: علاوه بر آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه ویژه سوخت بنزین و گازوئیل را در اختیار ستاد بحران فرمانداری‌ها در شهرستان‌های مورد نظر قرار دهد.

او گفت: همچنین سهمیه ویژه آرد برای نانوایی‌های مناطق سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص دهد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای پایداری خدمات در شرایط موجود و نگهداری از زیرساخت‌ها، تیم‌های پشتیبان برای پایداری شبکه‌های برق، مخابرات و آب و فاضلاب در منطقه استقرار یابند.

وی بیان کرد: بالگرد‌های امداد هوایی نیز برای نقاطی که دسترسی سخت است در نظر گرفته شود که بر این اساس اورژانس هوایی با سه فروند در حالت آماده باش است و هلال احمر نیز با یک فروند هلیکوپتر آمادگی برای پشتیبانی برای شرایط اضطرار را دارد.

مدرس خیابانی تاکید کرد:با توجه به اینکه محدودیت پرواز برای بالگرد‌ها وجود دارد این محدودیت در شرایط بحران فعلی تا ۳ و ۴ روز آینده برداشته شده تا بالگرد‌ها بتوانند در نقاط مرزی و نقاط دور از دسترس نیز خدمات‌رسانی داشته باشند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیرو‌های نظامی و انتظامی برای امداد رسانی در شرایط مورد نیاز آمادگی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار