مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان  گفت: مربیان نقش اصلی و محوری در سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای دارند.

جلیل بیت مشعلی گفت: در مسیری که گام برداشتید ودرحال ارایه خدمات به آحاد مختلف جامعه هستید یقیناخداوند عنایت و برکات خود را به زندگی ارزانی داشته است.

او می گوید: مربیان محور اصلی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای در اجرای مهارت آموزی بوده ومابقی ارکان اداری، پشتیبان، تسهیل گر وپیگیر کننده امور مهارت برای ارایه آموزش با کیفیت وهدفمند هستند.

بیت مشعلی باتقدیر وتشکر از حوزه آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل،   روسای مراکزبویژه مربیان وکارکنان مشاور وهدایت شغلی مراکز بدنبال رفع معضلات  وحل مشکلات مربیان در حوزه آموزش و اداری  بوده در این مدت پیگیری مجدانه‌ای در سطوح مختلف صف وستاد سازمان واداره کل صورت گرفته است.

مدیرکل آموزشفنی وحرفه‌ای خوزستان می گوید:با عنایات خداوند متعال و پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به عنوان کمک اولیه دولت انقلابی ومردمی توسط دفتررییس جمهور برای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان، خرمشهر و اروند کنار اختصاص یافت.

او ابرازامیدواری کرد با پیگیر‌های مجدانه سعی می‌شود طی یک ماه آینده ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ را جذب و مابقی را ظرف ۳ ماه آینده جذب شود.

بیت مشعلی  ادامه داد: به غیر از مبلغ سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان
برای کلیه مراکز استان شامل: ساماندهی، تعمیرات، توسعه و تکمیل، تجهیزات اداری و کارگاهی، مواد مصرفی، هزینه‌های جاری، رفاهیات، حق الزحمه مربیان، بیمه تامین اجتماعی، دیون پرسنلی، دیون بازنشستگان، آب و برق و گاز و تلفن و ... درخواست اعتبار  که امیدواریم این مبلغ و یا مبالغ نزدیک آن نیز به تصویب برسد؛ که نوید آنرا می‌دهد افق روشنی درپیش است.

این مقام مسئول می گوید:تغییروتحول درهرسازمان با فکر وایده کارکنان آن مجموعه محقق می‌شود که نیازاست همه پرسنل برای تعالی سازمان تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.