مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان گفت: کاشانی‌ها رتبه نخست هزینه کرد درمان تامین اجتماعی را در کشور دارند.

امیررضا آذرنوش در گفتگو با خبرنگاران گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان پارسال به طور متوسط حدود ۴۰ میلیارد تومان ماهیانه در مراکز ملکی و خرید خدمات شهر برای بیمه شدگان هزینه کرد.

به گفته وی، در بخش کرونا نیز با توجه به هزینه‌های رایگان بستری بیمه شدگان، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان صرف شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان اظهار کرد: هزینه درمان بیمه شدگان در بخش بیماران خاص را بیمه با تعرفه کامل دولتی پرداخت می‌کند وتمام خدمات درمان حتی جراحی قلب باز و هر خدمتی غیر از اعمال جراحی زیبایی نیز زیر پوشش است.

آذرنوش با اشاره به وجود هزار و ۱۹۵ تخت در بیمارستان‌های خصوصی و دانشگاهی منطقه کاشان افزود: بیش از ۷۰۰ تخت رایگان در بیمارستان بهشتی و در بیمارستان نقوی و متینی در برای افراد بالای ۶۵ سال کاملا رایگان است و برای بقیه فرانشیز دریافت می‌شود.

به گفته وی، سرانه تخت برای جمعیت تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان ۳.۴ تخت به ازای هر هزار نفر است که نسبت به میانگین ۱.۵ کشوری رقم مطلوبی است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی در منطقه کاشان در بخش خصوصی با ۸۱ پزشک عمومی، ۸۷ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۲۱ دندانپزشک، ۷۸ داروخانه و ۲۴ آزمایشگاه، ۱۲ مرکز رادیولوژی، ۹ مرکزسونوگرافی، چهار مرکز سی تی اسکن، ۲ مرکز ام آر آی، ۲ مرکز سنجش تراکم استخوان، یک مرکز پزشکی هسته‌ای در بیمارستان بهشتی، یک مرکز رادیوتراپی در بیمارستان یثربی، ۲۷ مرکزفیزیوتراپی، ۲۰ درمانگاه و شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در روستا، ۱۰ بیمارستان و دی کلینیک طرف قرارداد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.