هدر دادن پول، آن هم بخاطر قاب گوشی همراه

اپل در این متن توضیح می‌دهد که خرید قاب برای گوشی‌های آیفون را می‌توان خرج بیهوده‌ای دانست.

اپل در گزارشی توضیح داده است که خرید قاب های محافظ برای گوشی های تلفن همراه فقط روی دست کاربران گوشی ها خرج اضافی می گذارد و از طرفی هم زیبایی طراحی گوشی ها را پنهان می کند.

به گزارش zdnet ، زمانی که شما یک گوشی همراه جدید خریداری می کنید، درست مانند آنچه که در تبلیغات به شما نشان داده شده است بسیار زیبا به نظر می‌رسد. اما با خرید یک قاب طراحی و ظاهر زیبای گوشی خود را  در زیر یک تکه پلاستیک پنهان می کنید.

احتمالا با این کار قصد دارید زمانی که گوشی به صورت اتفاقی از دست شما رها می شود و به زمین میفتد از آن محافظ کنید و از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید. اما اگر دقت کرده بود هیچکدام از مدیران شرکت های گوشی های هوشمند را نخواهید دید که از قاب محافظ برای گوشی خود استفاده کند.

گوشی آیفون

شرکت اپل به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که قصد دارد با آن عادت ناخوشایند خریداران از زدن قاب به گوشی های هوشمند را از بین ببرد. اپل می‌گوید آیفون ۱۳ که به سپر سرامیکی مجهز شده در واقع محکم‌تر از شیشه گوشی های هوشمند دیگر است. البته گوشی های اندرویدی هم از ویژگی ها و لایه های محافظتی مخصوص خود استفاده می کنند که آن ها را در مقابل ضربه هایی مثل افتادن از دست یا برخورد با میز یا هر شئ دیگری، مقاوم می سازد. به عبارت دیگر استفاده از قاب هایی فقط هزینه بر هستند و کاربرد زیادی هم ندارند، لازم نیست.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار سورنا
۱۲:۲۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واقعامن خودم خیلی دوست دارم گوشی بدون قاب استفاده کنم و گوشیهای امروزی را نمیشه بدون قاب استفاده چون کمتر از یکی دو ماه دوام نمیاره و کافیه یکبار از دست رها بشن اونوقت که باید هزینه میلیونی بدی ، واسه قشر متوسط و متوسط به پایین این امکانپذیر نیست ( البته قشر پولدار اکثرا بدون قاب گوشی دست میگیرن من این بارها مشاهده کردم )
بعدش امروز اکثر بخاطر پایه های مغناطیسی روی داشبورد ماشین باید از قاب استفاده کنن
Germany
محمد مهدی
۱۷:۱۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اصلا دارن میگن قاب نزارین ک زودتر داغون شه مردم گوشی بیشتر بخرن ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اولا اون ۴ تا لنز دوربین نیاز به محافظ دارند از جنس سرامیک هم نیستند . ثانیا بعضی قابها زیبایی گوشی رو افزایش میدن ثالثا در اقل نظر این قابهای پلاستیکی گوشی در برابر آب و ضربه یک مانع محسوب میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چقدرضدونقبض حرف می زنی وای جی سی تو خبر روز قبلت از اهمیت قاب نوشتیی؛اپل هم شایدازاینکه مارک گوشی با قاب پنهان میشه و تبلیغ براش کم میشه نگرانه
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
چندین بار در فروشگاه موبایل دیدم که بعضیها بر سر رنگ گوشی چقدر وسواس به خرج میدن و یک بارش رنگ طلائی(کلد) یه کم گرونتر بود و آخر خریدن و همون لحظه هم یه قاب انتخاب کردن و انداختن روش و تموم !
نمیدونم پس اینهمه وسواس روی رنگ گوشی برای چی بود ؟! حالا زیر قاب پاره آجر باشه صفحش موبایل یا گوشی از طلا باشه وقتی قاب روش باشه فرقی هم میکنه ، یا قاب میندازن چرا اینهمه وسواس به خاطر رنگش ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
رنگش که بخاطر خشگلیه گوشیه قاب نباشه گوشی خیلی آسیب پذیر میشه مخصوصا گوشی های اندروید از ناحیه پشت موبایل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
من به گوشي آيفونم قاب زده ام كه بدون آن به داشبورد ماشين نمي چسبد!
آخرین اخبار