عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت میوه در مراکز تره بار باید روز به روز افزایش یابد چرا که بعضاً شاهد اعتراضات برخی شهروندان در این خصوص هستیم.

پیرهادی اظهار کرد: کیفیت محصولات ارائه شده و توسعه میادین میوه و تره بار یکی از نکات اساسی است.

عضو شورای شهر تهران گفت: با افزایش رشد جمعیت شهری یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر، فراهم کردن رفاه برای شهروندان است که یکی از این موارد، توسعه مراکز توزیع میوه برای دسترسی آسان مصرف کنندگان در نقاط مختلف شهری است.

وی افزود: کیفیت محصولات ارائه شده و توسعه میادین میوه و تره بار یکی از نکات اساسی است که عموما شهروندان استقبال خوبی از میادین میوه و تره بار دارند.

پیرهادی ادامه داد: کیفیت میوه در مراکز تره بار باید روز به روز افزایش یابد چرا که بعضا شاهد اعتراض برخی شهروندان در خصوص کیفیت و قیمت میوه در میادین میوه و تره بار هستیم؛ لازم است به موضوع توسعه میادین میوه و تره بار و کیفیت میوه ارائه شده که در بودجه هم پیش بینی شده، توجه شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش ارائه شده در اواخر سال گذشته توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، گفت: در این گزارش مقرر شد تا آخر سال ۱۴۰۰، ۸ بازار جدید و تعمیر و نوسازی ۲ بازار و ایمن سازی ۱۰ بازار و مناسب سازی ۱۵ بازار برای خدمات رسانی به شهروندان و اقشار کمتر برخوردار انجام شود.

وی در پایان تاکید کرد: شهرداری ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت میادین میوه و تره بار نسبت به افتتاح و راه اندازی میادینی که کار ساخت آن‌ها به پایان رسیده، اهتمام داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
چرا بازار خیار سوقوت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ایران فراهانی
۲۳:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
درخیابان ترکمنستان شهروند هست یک میوه فروشی داره که هم گرونه هم میوه ها کهنه قبلا درآنجا میدان تره باربود که برای محله های اطراف خیلی عالی بود الان رفتن ما به تره باز قصر بسیار سخته لطفا فکری بحال ماهم بکنید ضمنا اول ملک زمینی هست که یک ساختمان بی فایده داره اونجا هم برای تره بار منسبه امیدوارم توجه بشه ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
با این حقوق های کم ، و سوءتغذیه ها ، و مشکلات روحی روانی ، آقایان مسئول ،همه چی رو باید خرج دوا درمان و بیمه مردم کنید... حقوق بازنشسته 10 درصد افزایش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شرم بر شما ...شرم .... درد نکشیدید که پیرمرد بنده خدا رو شرمنده بچه ها و نو ه هاش میکنید ..یک سفره میتونه پهن کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه در سکوت عوامل ناظر در میادین میوه های درجه دو توسط غرفه داران خریداری و ه مردم عرضه میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۴:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
یک کیلو رطب کبکاب بهبهان خریدم 25/000 تومان. دو روز بعد همه اش گندید. ریختمش دله آشغال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
مسئولين غرفه ها بارخوب رو جدا كرده وبراي مغازه دارها كنار مي ذارن بنده بارها شاهد اين موضوع در ميدان تره بار شهرداري بودم وبه حراست اونجا اطلاع دادم ولي اونا مقطعي رسيدگي مي كنند.
Iran (Islamic Republic of)
موسی فعالیان
۱۲:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام واقعا میوه هایی که در بازار روزها ارایه می شود درجه ۳ و پایین تر است که پول میوه درجه یک و ۲ را از مردم می گیرند من امروز یکشنبه به بازار روز کرمان در خیابان جانبازان منطقه ۸ شهرداری رفتم از بس کیفیت میوه ها پایین بود فقط دو نوع میوه و مقدار خیلی کم خریدم. وصعیت بازار روز صیادشیرازی واقع در کنار مترو صیاد هم که سر زدم همینطور بود.
به غیر از رفتار خیلی بعد فروشندگان و عدم نظارت مسئولان بازار روز ها. فکر می کنم یک هماهنگی بین شهرداری غرفه داران وجود دارد که انها کرایه گران می دهند در عوض غرفه داران هر نوع میوه بدی را به مردم عرضه می کند.
فقط اینجا شهرداری و غرفه داران سود می کنند.
آخرین اخبار