سرهنگ سهرابی از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک و یک متهم فراری پس از ۱۵ سال خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: درعملیات ماموران مبارزه با مواد مخدرشهرستان خرمشهر یک توزیع کننده مواد مخدردستگیر و یک کیلو و ۵۴۸ گرم تریاک کشف شد.

او در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر خرمشهر، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرارگرفت و ماموران با کار اطلاعاتی یک توزیع کننده را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف  این میزان مواد مخدر از مخفیگاه متهم از معرفی آن فرد به مرجع قضائی پس از تشکیل پرونده خبر داد.

سرهنگ سهرابی مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و گفت: کارکنان انتظامی با تمام قدرت با این بلای خانمان سوز که زمینه ساز سایر جرائم می‌باشد مبارزه خواهند کرد.

فرمانده انتظامی خرمشهر در ادامه از دستگیری محکوم متواری و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اجرای طرح جلب محکومین متواری، دستگیری یک متهم به هویت معلوم محکوم به ۱۵ سال حبس به اتهام سرقت بعنف، تیراندازی، در دستور کارماموران انتظامی کلانتری ۱۲ عقیل این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ خرمشهر با انجام اقدامات خاص پلیسی، محل تردد متهم را در یکی از محله‌ها شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند، از تحویل متهم به مرجع قضایی پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

سرهنگ سهرابی در ادامه تاکید کرد دستگیری مجرمان با گذشت زمان متوقف نخواهد شد و پلیس در برخورد با هنجار شکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها: دستگیری ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.