وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دنبال حل و فصل مسائل مرتبط با شبکه نمایش خانگی هستیم و وزارت فرهنگ در موضوع نمایش خانگی کاملا تابع قانون است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در خصوص وضعیت شبکه نمایش خانگی گفت: اینکه با صداوسیما در خصوص وضعیت شبکه نمایش خانگی دچار اختلاف نظر‌هایی باشیم موضوعی طبیعی است، اما این اختلاف نظر‌ها به این معنی نیست که بخش نظارت نمایش خانگی رها شده باشد، بلکه این نظارت همچنان توسط «ساترا» صورت می‌گیرد.

به گفته اسماعیلی، جلسات متعدد مشترک میان مسئولان وزارت فرهنگ با مدیران رسانه ملی برای حل اختلاف نظر‌ها در خصوص شبکه نمایش خانگی برگزار شد و در حال حاضر با همیاری رئیس سازمان صداوسیما به عنوان برادر، دوست و همکار سابق در رسانه ملی به دنبال حل و فصل مسائل مرتبط با شبکه نمایش خانگی هستیم و وزارت فرهنگ در خصوص نتایج این جلسات کاملا تابع قوانین است.

او همچنین گفت: وزارت فرهنگ از جمله نهاد‌های مسئول در این حوزه به حساب می‌آید و این مسئولیت کاملا بصورت ایجابی صورت می‌گیرد و برپایی نمایشگاه مد و لباس در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از سوی کارگروه مد و لباس، برپایی جشنواره مد و لباس فجر با توجه به پوشش‌های اصیل و بومی و ابلاغ آیین نامه تولید لباس پس از ۱۰ سال وقفه تنها بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه عفاف و حجاب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار