رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور:

وظیفه ما وسعت دادن به چتر ائتلاف است

دکتر غلامعلی حداد عادل گفت: ائتلاف یعنی همه نیرو‌های انقلابی که به رهبری معتقدند، باید درکنار همدیگر کار کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران در محمودآباد گفت: به جوانان فرصت دهید تا استعداد خود را نشان دهند و این موضوع را به عنوان یک راهبرد استراتژیک رعایت کنید.

او افزود: حضور نداشتن بانوان در مسائل سیاسی یک اشتباه است و بانوان رکنی از این جامعه هستند و هیچ وقت موضوع آنان از نظر ما یک موضوع حاشیه‌ای نیست و نباید در عرصه عمل از وجود بانوان غافل شوید.

دکتر حداد عادل ادامه داد: نیرو سازی را فراموش نکنید، هر جریانی که باجوانان پیوند نداشته باشد و نیرو نسازد، عقیم است و به نازایی سیاسی مبتلا می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور حکومت رانی هوشمند را لازمه حکومت دانست و گفت: و امروز جهادی که رهبری مارا به آن دعوت می‌کند، تبیین است، زیرا دشمن جنگ ادراکی را بر علیه مردم شروع کرده است.

حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی مازندران نیز گفت: یا نباید تشکیلات شروع شود یا وقتی شروع شد باید از آن حمایت کرد و اگر آن را کنترل و بازرسی نکنیم منفعل می‌شود.

شکرالله رضا زاده دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان نیز گفت: انقلاب تحمل تفرق ما را ندارد و از حضور هر فردی که باری از دوش انقلاب کم کند، استقبال می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار