مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به ظرفیت قوی استان و وحدت و همدلی مسئولان استان در حمایت از برنامه‌های و فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی در سطح کشور‌های منطقه را داریم.

محمد خلیل عسکری در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و دانش آموز شهید استان گفت: سیاست آموزش و پرورش فارس، توجه به تربیت چند ساحتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر همین اساس همزمان با اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در استان، معاونت پرورشی و فرهنگی استان نیز در تلاش است تا موکب ویژه فرهنگیان را در کربلای معلی راه اندازی نموده تا زمینه تکریم فرهنگیان استان و سراسر کشور در عراق را فراهم کنیم.

او گفت: اهتمام وزارت آموزش و پرورش در توسعه فضا‌های ورزشی در استان فارس ستودنی است، چنانچه سرانه ورزشی دانش آموزان استان از ۲۱ صدوم متر، هم اکنون به ۲۷ صدم متر افزایش یافته و در هفته‌های گذشته نیز با حضور وزیرآموزش و پرورش در فارس، ۴۰ زمین چمن در استان افتتاح شد و کلنگ یکی از ۸ دهکده تربیت بدنی کشور و زورخانه فرهنگیان در فارس به زمین زده شد.

عسکری ضمن تشکر از مسئولان استان که آموزش و پرورش را در اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی یاری می‌کنند، گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری شیراز، بنا بر این است تا فضای مجموعه ورزشی بعثت، با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از محل مطالبات آموزش و پرورش شیراز از شهرداری، تکمیل گردد.

او گفت: با توجه به ظرفیت قوی استان فارس و وحدت و همدلی مسئولین استان در حمایت از برنامه‌های و فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی کشور‌های منطقه را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.