رییس سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: با هدف تکمیل اتصالِ پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت به بولوار احمد بن موسی (ع) و بلوار رحمت، مسیر میدان کوزه گری به سمت پل غدیر در این پروژه‌ چندسطحی بازگشایی شد.

مهندس محسن نعمت اللهی گفت: با هدف تکمیل اتصالِ پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت به بولوار احمد بن موسی (ع) و بلوار رحمت، مسیر میدان کوزه گری به سمت پل غدیر در این پروژه‌ی چندسطحی بازگشایی شد.

او به اجرای مراحل نهایی ساخت یکی از بزرگترین پروژه‌های شهری جنوب کشور در شیراز اشاره کرد و گفت: این تقاطع چندسطحی دارای یک چپگرد، یک دوربرگردان و یک زیرگذر به منظور اتصال بلوار‌های رحمت و احمد بن موسی (ع) ساخته شده، که یک حلقه‌ ترافیکی جدید ایجاد کرده است.

نعمت اللهی گفت: چپگرد این پروژه، ترافیک بلوار احمد بن موسی (ع) را به سمت بولوار رحمت و میدان کوزه گری هدایت می‌کند و دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل غدیر است که به دلیل داشتن تملک املاک در مسیر، ساخته نشده بود.

او گفت: زیرگذر این پروژه نیز به طور مستقیم و به صورت رفت و برگشت، بلوار سرداران را به بولوار احمد بن موسی (ع) متصل می‌کند و در ادامه به بزرگراه امام خمینی (ره) منتهی می‌شود.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: مسیری که امروز به طور موقت بازگشایی شد سطح میانی این تقاطع چندسطحی است که از روی زیرگذر عبور می‌کند.

به گفته نعمت اللهی، این تقاطع غیرهمسطح که به پاس تلاش‌های کادر درمان به ویژه در دوران همه گیری ویروس کرونا «مدافعان سلامت» نام گرفته، در حال طی مراحل نهایی آماده‌سازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار