یکی از اعضای کمیته منتخب مجلس نمایندگان گفته که قرار است در هفته‌های آینده تحقیقات در مورد حادثه ۶ ژانویه ۲۰۲۰ وارد مرحله تازه‌ای شود.

لیز چنی، معاون کمیته تحقیقات در مورد حادثه حمله به ساختمان کنگره گفت: کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان قصد دارد بررسی‌ها خود در مورد حادثه ۶ ژانویه را در هفته‌های آینده گسترش دهد و با اعضای بیشتری از کابینه دولت دونالد ترامپ و ستاد انتخاباتی وی و نیز اعضای سرویس‌های مخفی آمریکا گفتگو کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، لیز چنی، یکی از دو جمهوری خواه کمیته منتخب مجلس برای تحقیقات در مورد حادثه حمله به ساختمان کنگره در این باره گفت: کار ما هنوز تمام نشده است.

تا به حال هشت جلسه استماع در مورد حادثه ۶ ژانویه ۲۰۲۰ برگزارشده که طبق شواهد مقامات سابق کاخ سفید و برخی از همراهان هواداران ترامپ، هیئت رسیدگی رییس جمهور سابق آمریکا را مسئول این حادثه اعلام کرده است.

لیز چنی در ادامه سخنان خود در این رابطه گفته که کمیته تحقیقات کنگره هنوز تصمیم روشنی برای ارجاع جنایی این پرونده به دستگاه‌های قضایی اتخاذ نکرده و قرار است تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود. وی، اما ارجاع جنایی این پرونده را دور از ذهن ندانسته و گفته: این همان چیزیست که ما هم در این روز‌ها به آن توجه داریم.

این مقام جمهوری خواه همچنین تاکید کرده که شهادت دستیاران و برخی همراهان و نزدیکان ترامپ در جلسات گذشته کنگره درب‌های تازه‌ای از تحقیقات را به روی آن‌ها گشوده و قرار است این تحقیقات در هفته‌های آینده در نزدیکان ترامپ ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
ترامپ بی ادب به کنگره آمریکا هم رحم نکرد چرا؟
آخرین اخبار