سرلشکر سلامی گفت: خیلی از کشورها به قدرت امریکا تکیه کردند و فرو پاشیدند اما هر کسی به انقلاب اسلامی تکیه کرد شرافتمندانه ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه؛ ایمان توکل ،عمل صالح، اندیشه الهی، تفکر انقلابی، روحیه جهادی و اتصال به منبع حکمت ولایت و ولی امر که از کلامش جز نور قرآن چیزی نمی جوشد را ضامن موفقیت سپاه و پاسداران انقلاب دانست و اظهار کرد: در زبان و بیان رهبران و امامین انقلاب اسلامی چیزی جز منطق و کلام طیب و عمل صالح که به آن رفعت می‌دهد ندیده ایم و حرکت سپاه چون به این چشمه حکمت بالغه الهی تکیه می‌کند و ما را در امتداد خطوط جهاد هدایت می کند، موفق است.  

وی افزود : موفقیت در قلب ها و ذهن های نورانی است که به نصرت الهی تکیه می کنند و به همین دلیل هرچه جبهه دشمنی ها علیه شما وسیع می شود شما کم نمی آورید.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه از اول انقلاب تا به امروز ما همواره با گشودن جبهه های جدید دشمن مواجه بوده ایم ، خاطرنشان کرد: چون دشمن همواره در پی رویش قدرت جدید، تولید خطر جدید، سلاح جدید، سیاست جدید، جغرافیای جدید، راهبرد جدید است و در این راه همه عرصه ها را گشوده و خط قرمز خود را پیروزی ما می داند، نمی تواند موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران و نیروهای مسلح مقتدر و سپاه مصمم را تحمل کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ذات باطل همین است که قدرت تحمل درخشش نور حق را نداشته باشد، گفت: هر جامعه ای اگر ضعیف باشد او را حذف می کنند، در نقشه سیاسی جهان امروز جهان ضعیف عزیز هیچ جایگاهی ندارد، یا باید اسیر شود یعنی جزئی از نقشه سیاسی دیگران شود ، یا اگر می‌خواهد مستقل و عزیز باشد باید قوی باشد.

وی قوی شدن را منطقی امام و انقلاب اسلامی و مسیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد : قوی شدن را در صحنه های مجاور و دوردست نگاه کنید. تسلیم شدن و تکیه کردن به قدرت ها هم ، راه حیات عزتمندانه و امن نیست . خیلی از کشورها به قدرت امریکا تکیه کرده‌اند اما یا فرو پاشیدند و یا ویران شدند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: شما امروز وضعیت اوکراین را ببینید، به قدرت امریکا و اروپا تکیه کردند اما در حال ویران شدن است . عربستان را هم ببینید که به قدرت امریکا و رژیم صهیونیستی و بعضی از متحدین و شرکای منطقه ای خود در جنگ یمن تکیه کرد ، اما در اوج ناباوری با آتش بی به شکست رسید.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آتش بس وقتی بین دو قدرت نابرابر برقرار شود، معنای آن شکست قدرت قوی تر است؛ چون اگر قدرت قوی تر غلبه داشت اجازه آتش بس نمی داد!

وی با تاکید بر اینکه در واقع هر کسی به امریکا تکیه کرد ناتوان شد گفت: هر کسی به انقلاب اسلامی تکیه کرد شرافتمندانه ماند ، حتی اگر آسیبی هم دید، اما به شرافت و عزتش آسیبی نرسید ، ممکن است به زیرساخت هایشان آسیبی وارد شده باشد و تلفاتی هم داده باشند اما عزتشان پابرجا است.

سرلشکر سلامی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز به فضل الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت عظیمی را در پرتو هدایت های فرماندهی عزیز و معظم کل قوا ساخته است و این قدرت هر روز رو به کمال است و به عنوان خادم کوچک سپاه گواهی می دهم هیچ روزی نیست که سپاه در هر عرصه ای نمادی از پیشرفت را تجربه نکند.

وی با بیان اینکه ما امروز به واقع تحت فشار و تحریم اقتصادی هستیم اما آیا چهره کشور ایران و سیمای قدرت دفاعی ما شباهتی به یک کشور تحریم شده دارد؟ افزود: در عرصه دفاعی ما دیگر بسیار کم دستاوردها و توانمندی های خود را رونمایی و افتتاح می کنیم این سیاست جدید ما است که کمتر دستاوردهای خود را رسانه‌ای کنیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به فضل الهی بیش از گذشته در حال تکامل قدرت و نیز تکوین قدرت به مفهوم تولید جدید و فناوری های جدید هستیم گفت: ما در یک جنگ رسانه ای و فرهنگی قوی قرار داریم و علاوه بر تحریم و جنگ اقتصادی فشار سیاسی ، عملیات روانی و ترور هم دستور کار جاری دشمن است.

سرلشکر سلامی بسیج همه اشرار عالم برای پیگیری خط ترور در کشور را واقعیتی انکار ناپذیر توصیف و تصریح کرد: اما این در یک مقیاس تاکتیکی است ، یک نفر بی دفاع در جایی میان مردم به زمین می افتد واقعاً این هنر است!؟ این غلبه استراتژیک است؟

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن با حماقت های خود ره به جایی نخواهد برد ، افزود: آنها یک نفر را با دست های خودشان به وسعت یک ملت بزرگ می کنند ، او شهید می شود اما همه مردم ما قوی می شوند .

 سرلشکر سلامی تاکید کرد :در جدار مرزهای تصنعی دشمن توسط سپاه قدرتی ساخته شده است که اگر به حرکت درآید یک عملیات بیت المقدس برای آنها کافی است؟ حالا غلبه استراتژیک کجاست؟

وی با بیان اینکه همه عالم پشت مرز های ما جمع شده است تا شرارت را به درون کشور ما سرریز کنند ، اما رزمندگان مومن و غیرتمند ما همه شعله های آتش را خاموش کرده اند، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند اگر عملی انجام می دهند در سرزمینشان پاسخ می گیرند ، یک انفجار در تاسیسات یا یک عمل سایبری در یک نقطه اتفاق می افتد اما دشمنان ما می دانند در مقابل چند برابر پاسخ می گیرند ولی آنها سانسور خبری می کنند و ما هم فعلا سیاستی برای رسانه ای کردن همه اتفاقات نداریم.

فرمانده کل سپاه در پایان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه دبیرخانه اشراف فرماندهی کل سپاه و دقت نسبت به فرایندهای انتخاب برگزیدگان گفت: نگاه و قضاوت ما صفر و یک نیست که یک خوب است و دیگر هیچ ! ما با شما در همه صحنه ها همراه هستیم و تلاش شما را می بینیم و در مراسم امروز طبق سنت جشنواره برخی از عزیزان به عنوان نماد تلاش همه فرماندهان و مسئولین مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
چه ادعای قشنگی:
هرکی به جمهوری اسلامی تکیه کرد شرافتمندانه ماند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
شرارت داخل کشور فراوان هست
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۰:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
امروز مثل ما و دنیا مثل دکتر و تیمارستان است. با دیوانه هایش و قفل روی در. بالاخره ی
Iran (Islamic Republic of)
سعید آدر
۰۸:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
ما بزرگترین مشکلمون داخل کشوره، نه مگس های دور شیرینی. خیلی پرتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اون دزدها و مدیران فاسد که داخل کشور پشت میز وزیر کولر گازی نشسته و دارند سرمایه مردم و مملکت را به تاراج می برند و روز به روز اقتصاد ضعیف تر می شود که بدتر از اون دشمنان پشت مرزهای ایران هست با اونا چطور باید جنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
الان تو کشور خودمون بیشتر جاها ن امنیت مالی داریم ن جانی و ن ناموسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
هزار دشمنم ار میکنند قصد هلاک
گرم تو دوستی، از دشمنان ندارم باک
تو را چنانکه که تویی هر نظر کجا بیند
به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک
********
وقتی از مظلوم دفاع میکنی، وقتی از حق دفاع میکنی، ظالمان و استعمارگران و استثمارگران و جنایتکاران با تو دشمن میشوند. این یک امر طبیعی است. ولی اگر کناری بنشینی و شاهد ظلم باشی و دم نزنی، یا اگر اجازه دهی که ظالمان و غارتگران، از خاک تو برای حمله به دیگران و دسیسه چینی و توطئه علیه سایرین استفاده کنند، اگر اجازه دهی که پایگاههای نظامیشان را در کشور تو برپا کنند، اگر بگذاری به بهانه توسعه و پیشرفت، سرمایه های ملی کشورت را به غارت ببرند و یا در کشور تو آزمایشگاههای بیولوژیکی تأسیس کنند و در جهت نابودی ابنای بشر تولید انواع بیماریهای خطرناک و ... بکنند، معلوم است که با تو دشمن نمیشوند! اگر بگذاری برای نحوه زندگیت و نحوه تعاملت با سایر کشورها تصمیم بگیرند، اگر بگذاری برای تمام امورات کشورت تصمیم بگیرند و تو فقط تماشاگر باشی و به قول معروف نوکری کنی، با تو دشمن نمیشوند.
وقتی میخواهی روی پای خودت بایستی و نان زور بازوی خودت را بخوری و زیر بار حرف زور نروی، ناراحت میشوند و از هر ابزاری برای نابود کردنت استفاده میکنند.
اگر گرسنه بمانیم بهتر است از اینکه از دست ظالم و مستکبر لقمه ای بگیریم. مثل حسین (ع) آزاده باشیم.
زنده باد اسلام. زنده باد قرآن. زنده باد امام خمینی. زنده باد رهبر عزیز. زنده باد سپاه و ارتش اسلامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تو این مملکت داریم از دسته بیل تا شلنگ سرم رو وارد میکنیم، قیمت کالاهای اساسی مردم با هر رقص دلار گرون تر میشه، برای صادرات نفت با قیمت نازل باید به قدرت‌هایی مثل چین و روسیه باج بدیم، با قراردادهای ننگینی که در قالب سندهای همکاری امضا کردیم، منابع طبیعی و محیط زیست کشورمون رو به نابودی کشوندیم. دوست عزیز! دفعۀ بعد که خواستید این جملات رو طوطی‌وار تکرار کنید، پیشنهاد میکنم اول مشخص کنید "زیر بار حرف زور نرفتن" و "روی پای خود ایستادن" یعنی چی...
Finland
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
میشه یکی از آن کشورهای فرو پاشیده را نام ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
حکومت سابق افغانستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
لیبی - مصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
فرانسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چهل وچند ساله همه عالم را نفرین میکنیم می‌خواهیم نتیجه چه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
همه عالم را نفرین نکردیم. ظالمان را، ستمکاران را، فاسدان را، عمال شیطان را، پیمان شکنان را نفرین کردیم. خداوند در قرآن همین دسته آدمها را لعنت کرده است. تا ظلمی نکنی مستحق نفرین و لعنت نخواهی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بالاخره یه دلیلی داره
و گرنه مگه تنها کشور دنیا ما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دلیلش اینه که زیر بار حرف زور نمیرویم. نمیخواهیم کسی برایمان تعیین تکلیف کند. نمیخواهیم مثل بعضی کشورهای آفریقایی بیچاره، از مردم ما به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده کنند و انواع بیماریهای همه گیر و کشنده را ایجاد کنند. نمیخواهیم اموراتمان را دیگران به ما دیکته کنند و دهها نمیخواهیم دیگر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بسمه تعالی ، ملت ما ملتی عاشورایی
است که با فرهنگ عاشورا رشد و نمو
کرده و بزرگ شده و درس زندگی و
شجاعت و شهامت را از عاشورا آموخته
و خون پدران و مادران و جوانان ما در ماههای محرم و صفر در سالهای
متمادی و حتی قرن‌ها پیش با عاشورا عجین شده و درس آزادگی و جوانمردی و وفاداری و مروت را از آقا و (مولای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت قمر بنی هاشم (ع) و کربلاییان عاشورا آموخته اند
بله ، همه ما فرزندان عاشورا و دلباخته و ذات اقدس الهی و عاشق و سینه چاک مولای خود پیامبر گرامی اسلام حضرت
محمد (ص) و مولا مرتضی علی (ع) و فرزندان علی (ع) و فاطمه (س) هستیم .
آری ما در مکتبی رشد و نمو یافتیم که
هدفش بسط و گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی و الهی و عدالت اجتماعی و فقر زدایی در جامعه و تولید علم و دانش و تکنولوژی و پیشرفت در رشته های مختلف علمی و فرهنگ و فنون نظامی و فضایی همچنین در رشته های پزشکی و صنعتی و کشاورزی است و بطور کلی کشور ما به سوی خودکفایی حرکت می کند.
زیرا تاسوعا و عاشورا به ما آموخته که زیر بار ظلم وستم نرو یم و مردانه با اقتدار و شرافتمندانه بدور از تزویر و ریا وفریب
رو ی پای خود بایستیم و تسلیم دشمنان متجاوز و عصیانگر و زور گو و قلدر نشویم.
دشمنان ایران اسلامی چه بخواهند و چه
نخواهند انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان صادر شده و قطعأ به طور یقین طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد و هیچ کس نمی تواند جلو این امواج مطلاطم و سهمگین دریا ی عظیم انسانها بایستد .
و همه باید این حقیقت انکار ناپذیر را
باورکنند و به پذیرند که امروز ایران هم یک قدرت جهانی است اما به دنبال صلح وآرامش است .
واگر دشمنان خدای نکرده در فکر نیرنگ و توطئه ای باشند، ایران همچون گذشته به لطف خدا هر توطئه ای را خنثی و در نطفه خفه و در هم می شکند .
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بخواب بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
فرهنگ عاشورایی را خوب اومدی
تولید فقر از فرهنگ عاشورایی هست
ظلم به ملت از فرهنگ عاشورایی وانقلابی هست
بردن ملت را به 100سال پیش از فرهنگ عاشورایی هست
محرومیت ملت از رفاه از فرهنگ عاشورایی هست
اختلاس از فرهنگ عاشورایی هست
قاضی رشوه بگیر از فرهنگ عاشورایی هست3.
تحریم ملت از دارو وخودروی لوکس ولوازم خانگی از فرهنگ عاشورایی هست
حالا بفرما کدوم مسئول تو مثل فرهنگ عاشورایی زندگی میکند؟
لطفا ببند دهن گشادتت را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
البته زیر
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۵:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
منافق آلبانی ببند دهن نجست رو
مبارزه با ظلم و فساد از فرهنگ عاشورایی هستش
ساده زیستی و دور ریختن حب دنیا از آرمان عاشورایی هستش
شهادت از فرهنگ عاشورایی هستش
صداقت و دین داری و پیروی از پیامبران به خاطر عاشورا هستش
امر به معروف و نهی از منکر به خاطر عاشورا هستش
اختلاس و دزدی به خاطر 4 تا عیاش فاسد هیچ ربطی به یاران امام حسین علیه السلام نداره
گاندی درباره قیام امام حسین علیه السلام در کتابش گفت :
من زندگی امام حسین علیه السلام آن شهید بزرگ اسلام رو مطالعه کردم و توجه زیادی به صفحات کربلا داشتم باید اعلام کنم اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز گردد باید از زندگی امام سوم شیعیان الگو بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چرا باید کل دنیا باهات دشمن باشن؟
مشکل از چیه؟
تاحالا فکر کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
احتمالا کل دنیا مشکل داره و گرنه ما که همه خوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
وقتی توی سخنرانیها از ده کلمه هشت کلمه دشمن باشه خود به خودی دشمن به وجود میاد.دشمن خارجی نداریم فقط داخلییه
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۱:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
اگر رفتار امریکا رو بخواهیم تحلیل کنیم باید او را به موجودی مثیل تمساح مثال بزنیم که وقتی راه میرود با دمش دائم جای پای خودش را به طرزی ماهرانه غریزی محو میکند و هیچ اثری که موجودات دیگر آنرا برای پی بردن به حقیقت باشد از خودش روی زمین باقی نمیگذارد. و حال آنکه جای اصلی زندگی کردن او در مردابها و جاهای مرطوب است که پاهایش در زمین فرو برود و دم او اثری در محو جای پا نداشته باشد. ولی هنر او در این است که همیشه در مکان نامناسب و زمان نامناسب دست بکار میشود. دیگر تا آخرش را شما بخوانید.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۰:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دوست گو یار شو و هر دو جهان دشمن باش بخت گو پشت مکن روی زمین لشکر گیر. تمام عالم زیر نگین انگشتری امام ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تهدیدات و مرز درگیری را منتقل کنید به کشورهای خودشون. رویکرد تدافعی نتیجه اش میشود همین. باید تهاجمی بود و در مسایل اطلاعاتی و نظامی ، عمق استراتژیک داشت و برای رفع تهدیدات روی خارج از مرزها تمرکز کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
چرا اینطور هست سردار؟ چکار کردید که همه اینطور بدنبال وارد کردن شرارت اند؟ مطمئنا هر عملی یک پاسخ و عکس العملی در این دنیا خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
نمیدونی چرا چون باج نمیدن بهشون چون چشم ندارن پیشرفت ایران و ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
معیشت مارو شما نابود کردین به خارج ربطی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرحمان
۲۳:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام خیلی دوست داشتم برم سپاه ده سال دنبالش رفتم من مرد کوهم هر نقطه کوه رفتم گرگ باران دیده هستم من اندامی خوبی دارم وزن کمتری دارم از کوه دشت بیابان خیلی گشتم شبا تنهای تا صبح از کوهها از دره ها گشتم مثل گرگم....منو جذب کنید برم بسیج بشم برم مرز با دشمن خاکم بجنگم ای خاک پاک ایرانم نمیذارم خون دشمن کثیف ریخته بشه روی خاک پاک وطنم...ای ایران ای بوی بهارم زدی تیر به دل دشمنت ای سر بلندی من عشقم توی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
یواش برو منم بیام با هم بریم کوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
بچه کوووووهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام ،

کردستان دارد زیاد هزینه تحمیل می کند ،
موضوع را از نبرد متقابل به موارد امنیتی تبدیل می کنیم ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
سلام ،


چرت و پرت نگو ،

حسام دوی برره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر ال سعود مرگ بر اسرائیل کودک کش مرگ بر آمریکای تروریست
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۲۲:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خدا رحمت کند دایی جان را !!!!لااقل اون خدابیامرز فقط انگلیس را می گفت نه همه عالم را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
والا با این کاری که دولت با مردم میکنه گرونی فقر فحشا سرمایه سوزی پول ملت تو بتزار سرمایه دیگه اعتمادی به شما نیست انشالله جنگ بشه و راحت بشیم و تکلیف همه روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
ببخشید طوری صحبت میکنید که انگار درون کشور با این همه اختلاس و زد و بند گل و بلبله!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
درود مرحبا
کاملا درسته
تا این آمریکا و اسرائیل زنده هستند هیچ فساد و جنایتی به آخر نخواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
چرا همه کشورها به ما گیر داده اند ؟مگر کشورهای دیگه هم نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۵۹:۴۶
اگر سازمان های بین المللی خیانتکار قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند. حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سردار همه مقامات هم درکشورجمع شدن تا ملت را بیچاره وبدبخت کنند ویک لقمه نان هم برای خوردن نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
گل گفتی
آخرین اخبار