اعتصاب کارکنان بخش ریلی در انگلیس که در این هفته برنامه ریزی شده موجب تاخیر و لغو گسترده در حرکت قطار‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری اسکای نیوز، هرج و مرج در مسافرت‌ها در انگلیس همچنان ادامه دارد. اعتصاب کارکنان بخش ریلی که در این هفته برنامه ریزی شده موجب تاخیر و لغو گسترده در حرکت قطار‌ها شده است.

بیش از ۴۰ هزار نفر از کارکنان راه آهن هم در انگلیس هفته آینده پس از شکست مذاکرات برای حل اختلاف بر سر حقوق، شغل و شرایط اعتصاب خواهند کرد.

اعتصاب اعضای دو اتحادیه صنفی بخش ریلی روز چهارشنبه، ۲۷ ژوئیه، خدمات ریلی را در سراسر انگلیس تحت شعاع قرار می‌دهد - این تازه‌ترین اقدام این صنعت است که بر مشکلات حمل و نقل کشور افزوده است.

تیم شوولر، مذاکره کننده اصلی شبکه ریلی اعلام کرد این شرکت یک قرارداد دو ساله هشت درصدی با تضمین عدم تعدیل نیرو و اخراج اجباری به همراه سایر مزایا و امتیازات را به کارکنان پیشنهاد داده است.

اتحادیه سراسری کارگران راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل جاده ای، بدون اینکه صدای اعضای این اتحادیه را بشنود یا به آن‌ها حق انتخابی بدهد این پیشنهاد را رد کرد.

تیم شوولر گفت: "باب رسیدن به تفاهم در تلاش برای پیشگیری از این اقدام بیهوده که برای اعتصاب کنندگان گران تمام می‌شود، باز است. "

او در ادامه گفت: "ما اکنون با وجود سرسختی و لجاجت اتحادیه سراسری کارگران راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل جاده‌ای به شیوه‌ای می‌اندیشیم که بتوانیم برنامه‌های اصلاحی خود را پیش ببریم. "

اتحادیه سراسری کارگران راه آهن، دریانوردی و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد هیچ تغییر یا بهبودی در پیشنهادات مربوط به حقوق و دستمزد وجود ندارد.

میک لینچ، دبیر کل این اتحادیه اعلام کرد: "شبکه راه آهن اعلام کرده است اگر ما اقدام اعتصابی برنامه ریزی شده خود را پس نگیریم، تعدیل‌های اجباری و کاهش خطرناک ۵۰ درصدی در عملیات تعمیر و نگهداری اعمال خواهد شد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار