فرماندار ویژه کاشان گفت: حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده کاشان_برزک در حال گرفتن مصوبه سفر رییس جمهور به استان اصفهان و تخصیص اعتبار است.

محمد شریف زارعی افزود: بهسازی جاده کاشان برزک یکی از طرح‌هایی است که بارها مورد تاکید قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا با اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی، کار اصلاح، بهسازی و دو بانده کردن این محور با سرعت بیشتری انجام تا رضایت شهروندان حاصل شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در مورد مباحث مربوط به بحران آب بخش برزک نیز اظهار داشت: در حال رایزنی و پیگیری است تا مجوزی برای حفر چاه در ابتدای برزک به عمق ۲۵۰ متر از آب منطقه‌ای برای رفع بحران آب بخش برزک صادر شود.

زارعی با اشاره به سفر استاندار اصفهان به شهرستان کاشان در هفته‌های آتی بیان داشت: موضوعاتی که در شهرستان قابل حل نیست و باید در استان رسیدگی شود در سفر آینده استاندار اصفهان و مدیران کل استانی به شهرستان کاشان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه کاشان ادامه داد: بازدید از شهرها و بخش‌های شهرستان کاشان، بررسی و احصای مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان در شورای اداری مشترک استان و شهرستان برای گرفتن مصوبه برای رفع مشکلات تلاش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.