دومین دوره اردو‌های روایت گمشده با حضور دانشجویانی از سراسر کشور در پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

دومین دوره اردو‌های روایت گمشده با حضور دانشجویانی از سراسر کشور در پارک علم و فناوری مشهد برگزار شد.

در این دوره از اردوی علمی، ۴۰۰ دانشجوی حاضر در طرح ولایت کشوری از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پارک علم و فناوری مشهد بازدید کردند.

در این بازدید مدیران شرکت‌های دانش بنیان روایت‌های مربوط به مسیر‌های طی شده برای رسیدن به پیشرفت در حوزه خود را برای دانشجویان روایت کردند.

شریعتی مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان در ابتدای این بازدید گفت: این رویداد میتواند برای دانشجو‌ها مفید واقع شود، چون دانشجو‌هایی که دارای ایده و طرح هستند در بیشتر مواقع، چون کار رسانه‌ای بلند نیستند و اهل رسانه نیستند نمی‌توانند ایده‌های خود را به مرحله عمل برساند و این رویداد می‌تواند برای این دانشجو‌ها مفید واقع شود.

وی افزود: پارک علم و فناوری به عنوان بخشی از وزارت علوم حامی ایده‌ها وطرح‌هایی است که؛ و این پارک بستر خوبی را برای تمرکز بهتر دانشجویان و شرکت‌ها ایجاد می‌کنند تا ان‌ها در ابتدای کارشان بتوانند طرح‌های خود را عملی کنند.

شریعتی ادامه داد: اینجا فضایی است که هم به ایده‌های اولیه دانشجویان تازه کار اهمیت می‌دهد و هم برای مشکلات آن‌ها راه حل و مشاوره ارائه می‌دهد.

پارک علم و فناوری خراسان در سال ۱۳۸۱ آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از ۸۰۰ واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان را مورد حمایت قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.