رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در منطقه سیل زده رودبال استهبان حضور یافت.

مهدی ولی پور به منظور بررسی وضعیت امدادرسانی به حادثه فوق به شهرستان استهبان سفر و در جمع نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس قرار گرفت.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از منطقه سیل زده رودبال استهبان ضمن اظهار تاسف و ابراز همدردی با بازماندگان و آسیب دیدگان این حادثه ناگوار بر سرعت فرآیند رسیدگی و نجات دیگر مفقودی حادثه  ناشی از سیل منطقه تاکید کرد.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: تیم های سپاه، بسیج، هلال احمر و تیم های مردمی در حال جستجو برای یافتن تنها مفقودی این حادثه در طول رودخانه هستند.

او شرایط جوی کنونی را هشداری جدی قلمداد کرد که می تواند با خطر جاری شدن دوباره سیلاب همراه باشد و برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخی، عموم مردم به هشدارها و نکات ایمنی توجه کنند.

درویشی با اعلام تداوم حضور توده پر بارش تا پایان هفته در استان گفت: از مردم استان می خواهیم در شرایط کنونی از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات، اتراق در بستر رودخانه ها، قرار گرفتن در مسیل‌ها و پارک خودروها در کنار درختان فرسوده پرهیز کرده و توصیه های ارائه شده در این زمینه را جدی بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.