تیم شهدای کوا بهشهر عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران را به دست آورد.

تیم شهدای کوا بهشهر در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران با نتیجه ۴ بر ۲ تیم شهدای سوادکوه را شکست داد و فاتح جام قهرمانی شد.

این دیدار در سالن ورزشی مرحوم سید رسول حسینی ساری برگزار شد و آیین اهدای جام قهرمانی رقابت‌ها با حضور بریمانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر و ملکی مسئول کمیته فوتسال مازندران برپا شد.

تیم شهدای کوا با مدیریت اکبر رجبی، مربیگری علی عباسپور و بازیکنان بومی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران را از آن خود کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مازندران با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی غرب و ۵ تیمی شرق برگزار شد که تیم‌های اتحاد شهروند کلاردشت و شهدای سوادکوه از گروه غرب و پرسپولیس دارابکلا و شهدای کوا بهشهر از گروه شرق به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در دیدار‌های مرحله نیمه نهایی که به صورت رفت و برگشت برگزار شد، تیم‌های شهدای کوا بهشهر و شهدای سوادکوه به ترتیب از سد تیم‌های اتحاد شهروند کلاردشت و پرسپولیس دارابکلا گذشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.