بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه مرجع درمانی بیماران قلبی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه به‌عنوان مرجع درمانی بیماران قلبی در غرب کشور است.

پرویز صوفیوند گفت : بیمارستان امام علی (ع) مرکز مرجع درمان بیماران قلبی غرب کشور بوده است و خوشبختانه با زحمات و تلاش‌های مستمر اساتید و کادر درمان این مرکز رضایتمندی مردم در شرایط مساعدی است.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیمارستان امام علی (ع) به‌عنوان مرجع درمانی بیماران قلبی در غرب کشور است جذب بیماران بین‌المللی یکی از نقاط قوت استان کرمانشاه و بخش درمانی آن بوده که بیمارستان امام علی (ع) نقش بسزایی در این فرآیند دارا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: دکتر جواد عظیمی‌وقار در زمان مسؤولیت خود در این بیمارستان با تمام مشکلات موجود زحمات بسیاری را متحمل شدند که بسیار قابل تقدیر است و دکتر حیدرپور با سابقه درخشانی که در این بیمارستان دارند می‌توانند منشاء خیر و برکت برای این مرکز باشند.

حیدرپور رئیس بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور اساتید ارجمندی که در بیمارستان امام علی (ع) هستند یک فرصت برای این مرکز و سلامت مردم است و استفاده از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در اولویت کاری بیمارستان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تا زمانیکه امورات در سمت مورد نظر در دست هرشخص نباشد قابل درک نیست که چه مشکلات و محدودیت‌هایی بر سر راه بسیاری از تصمیمات مدیریتی وجود دارد و در همین راستا کمک و یاری تک تک همکاران ارجمند می‌تواند راهگشا باشد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه تصریح کرد: بیمارستان خانه همه ماست و چنانچه مشکلی برای آن پیش بیاید مربوط به همه است و باید باهمدلی و همفکری در راستای حل آن مشکل گام برداریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.