هرگونه همکاری با شبکه‌های معاند علیه نظام اسلامی اعم از ارسال فیلم برای دشمنان نظام مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی است و از 1 تا 10 سال حبس دارد.

این روز‌ها شاهد انتشار فیلم‌هایی از بدحجابی و یا برخورد با آمران به معروف در شبکه‌ها و رسانه‌های معاند هستیم. فیلم‌هایی که توسط عده‌ای از شهروندان نا‌آگاه تهیه شده و برای معاندان ارسال می‌شود.

موضوع بازداشت و یا برخورد با این افراد هم در روز‌های اخیر مطرح می‌شود و برخی این کار را بر خلاف قوانین کشور می‌دانند در حالی که طبق قانون هرگونه همکاری با دشمنان و شبکه‌های معاند اعم از ارسال فیلم علیه نظام جمهوری اسلامی از بی‌حجابی و ... مشمول مجازات براساس ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است.

۱ تا ۱۰ سال حبس در انتظار ارسال‌کنندگان فیلم به شبکه‌های معاند

حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در گفتگو با فارس درباره فیلم گرفتن از کشف حجاب و برخورد با آمران به معروف گفت: در این راستا هرگونه همکاری و همچنین فیلم‌گرفتن در رابطه با کشف حجاب بگیرند و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود.

مردم در دام نیفتند

وی با بیان اینکه از همه شهروندان عزیز می‌خواهیم در دام عناصر خود فروخته‌ای، چون مسیح علی‌نژاد نیفتند، گفت: این افراد دشمنان ملت هستند و برای مقابله همه جانبه با تمامیت ارضی کشور و ایجاد تفرقه و دوقطبی بین آحاد مردم هستند و دشمن قسم خورده ما هستند.

مسیح علی‌نژاد عضو رسمی CIA است

سخنگوی ستاد امر به معروف ادامه داد: با توجه به اینکه معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است و البته علی‌نژاد در سال‌های قبل هم با سرویس اطلاعاتی انگلیس MI۶ همکاری داشته، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی با بیان اینکه این عناصر خبیث همانانی هستند که نامه نوشتند که تحریم‌ها تشدید شود و به کودکان سرطانی هم رحم نکردند و نمی‌کنند. این‌ها همان‌هایی هستند که نامه نوشتند که به ایران حمله نظامی شود. این‌ها از ایجاد اختلاف و دوقطبی دلار‌های زیادی دریافت می‌کنند.

باید با هوشیاری این هجمه‌ها را خنثی کنیم

ما خوب می‌دانیم بودجه‌های میلیون دلاری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب توسط چه مجموعه و کشور‌های تأمین می‌شود. آن‌ها همانی هستند که در جریان حوادث آبان‌ماه مردم را تشویق به اقدامات خرابکاری و ایجاد آشوب می‌کردند. پس ضروری است، مردم عزیزمان با هوشیاری بیش از بیش هجمه‌ها و اقدامات خصمانه و فضا سازی‌های جریان‌های معاند را خنثی کنند.

منبع : فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
این زن باید دستگیر بشه و به سزای اعمالش علیه مردم ایران برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
مسیح علی نژاد = فائزه هاشمی رفسنجانی = مریم رجوی = اشرف پهلوی = پری بلنده = اشرف چهار چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
دنبال ابلیس رفتن میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
لعنت به هرچی وطن فروش و خائنه
-
محمد حسین فارابی
۰۷:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
کاش اینو مثل ریگی و زم و برخی از مسولین فاسد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
گول این زنیکه شیطان صفت مزدور رو نخورید ، این زن ( زن که چه عرض کنم موجود ناشناخته ) عقده ای و مشکلات روانی داره ، بانوانی که به خاطر این مصی دلار نژاد افتادن زندان این بیاد نجاتشون بده ببینم میتونه؟ امثال این مصی پولی نژاد فقط به فکر پول هستن و خوب نقش بازی می‌کنن، فریب حرف های امثال این مزدوران امریکا رو نخورید این زنیکه عقده ای مشکل روانی داره.
Netherlands
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
جاسوسی کار آدما ی پسته ولی به نظر مردم احترام بزارید،شما سعی کنید خوب باشید تا مردم به سمت اونا کشیده نشن،خوب بودنم با حرف و شعار وسمینار نیست واقعی خوب باشید
Netherlands
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
حجاب دستور خداوند است و هیچ ربطی به هیچ حکومتی نداره حتی اگه حکومت ظالمی هم از حجاب حمایت کنه کسی نباید به خاطر لج به اون بی حجابی کنه،انشاالله مردم ما این مسایل رو بفهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مسیح دلار نژاد و نوچه های نخود مغزش که براش فیلم میگیرن میفرستن باید دستگیر و زندانی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
چه مهم شده این علی‌نژاد هر صفحه ای روبازمی کنم دربارش نوشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
این شیطان معاویه نژاد هم وطن فروشه و هم تن فروش در واقع او هم وطن فروشی میکند و هم تن فروشی و هواداران این شیطان هم طبعا مثل او هستند قهرمان ما حججی و حاج قاسم سلیمانی است و قهرمان دشمنان ایران و ایرانی هم این زن هرزه
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۲۰:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
طرف به نون شب محتاجه، به فکر اینه کشف حجاب کنه که فیلمشو واسه شبکه های خارجی بفرسته.
اولا حجاب یک قانونه که باید رعایت بشه،
ثانیا همکاری با کسانی که هر لحظه دارن علیه امنیت کشور ما فعالیت میکنن و تا کنون از هیچ ضربه ای دریغ نکردن، باید نتیجه‌ش مجازات باشه. این یعنی خیانت.
آزادی چهارچوب داره. به معنی ولنگاری نیست که! رواج فساد اخلاقی در جامعه و همکاری با سرویس های جاسوسی خارجی هم در دایره‌ی مفهوم آزادی قرار میگیرن؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
برای ذلت آمریکا و مزدورانش همین بس که دست به دامن یک مشت زن هرزه و همجنس باز و خود فروش شده اند که بزرگترین هدف و افتخارشان تن فروشی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مسیح جادوگر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
وقتی فضای نقد و انتقاد در کشور بسته باشد و نیروهای اطلاعاتی منتقدین را بازداشت میکنند مردم هم مجبور میشوند به شبکه های خارجی وابسته شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
الان این مطلب شما انتقاد نیست ؟ آخه یک مطلبی بنویس که خودت قبول داشته باشی ، خود فروشی شد انتقاد ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
فضای نقد چه ربطی به رعایت حکم الهی داره؟
تازه تو همون کشورهای به اصطلاح متمدن مثل آمریکا ببین با منتقدین چه جوری رفتار میشه
Lithuania
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مسیح علینژاد یه خود فروخته ی ابزار دست سیاست آمریکاست، ولی وقتی در مسیر کمک به مردم قدم برمیداره، دستش هم درد نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
کدوم کمک مردم ؟ این شیطان چه کمکی به مردم کرده ؟ این شگرد شما خیلی وقته بیات شده اول تأیید می کنی که او مزدور آمریکاست ( که کاملاً درسته ) تا مطلب اصلی خودت را بنویسی که و آن القاء کمک این خود فروخته شیطان به مردم است ، به خیال خودت مردم را نادان فکر کردی و می خواهی عوام فریبی کنی ؟ ذهی خیال باطل !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
پیامش رودوقسمتی نوشته برای اون کاربرانی که نصفه ونیمه پیام را میخونندومثبت رامیزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
شیطان تمام دار و دسته خود را علیه انقلاب اسلامی بسیج کرده ، این اتفاقات چیز خارج از انتظار نیست کسانی مثل مسیح علی‌نژاد باید بدست خود تمام درهای رحمت الهی را به روی ببندند و امیدوارم این ملعون با همین پرونده و جرائم سنگین تر به درک واصل شود و در کنار کسانی که او را به هر شکل کمک می کنند برای همیشه در قعر جهنم معذب گردد ، حیف است این آدم توبه کند و روزی مورد رحمت الهی قرار گیرد و وارد بهشت شود این آدم خیلی خوشحال است که به جایی رسیده که با جنایتکاری مثل پمپئو عکس بگیرد ، همین عکس که مایه افتخار او در دنیاست مایه ذلت و خواری و عذاب او در عالم قبر خواهد شد و قطعا جزو کسانی خواهد بود که آروز خواهد کرد که ای کاش خاک آفریده شده بود نه یک انسان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
حجاب شخصیت است اصالت است و فرهنگ اصیل ایرانی است و ربطی به اسلام و جمهوری اسلامی نداره اگر تاریخچه چادر را در ادوار مختلف تاریخ بررسی کنید با تعجب می‌بینید که چادر حجاب کامل زنان ایرانی بوده و فقط در دوران پهلوی به آن خدشه وارد کردن . و نتیجه بدحجابي چیزی بجز خیانت همسران و افزايش طلاق و بدبختی نسل آینده نیست.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
حجاب دروغی بزرگ برای اهداف سیاسی این نظام هست همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
برهنه شدن و خود فروشی برای چه هدفییه ؟ بله که حجاب پرچم عزت و شرف است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تو که با پرچم آمریکا جواب نظرات رو میدی فک کنم خود مسیح پولی نژاد باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خاک بر سرش که عکس با پمپئو رو افتخار می داند
Lithuania
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
آقای سخنگوی ستاد به اصطلاح امر به این و نهی از اون:
شما کمتر حرف بزنی کسی نمی گه حرف زدن بلد نیستی.
Lithuania
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
آره شما هر کس که مخالفتونه، یا بگید CIA هست، یا بگید پاسپورت اسراییل داره، یا بگید مفسد فی العرض هست.
آدمهای ساده هم باور می کنن، ولی ما نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
باور نکن انشالله در ان دنیا باهاش همسایه بشی اینقدر دوستش داری نوش جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
آره مسیح علی نژاد نه مزدور اسرائیل و آمریکاست ، نه مأمور CIA است نه مفسد فی الارضه نه با افتخار با پمپئو عکس انداخته و نه بی حیایی کرده و نه زنان را تشویق به کشف حجاب و خودفروشی کرده ووووو همه اینها اتهام به یک مخالف سیاسی است .
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۹:۴۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
این دیگه اظهر من الشمس است که این عجوزه زشت و بد ترکیب داره از سرویس اطلاعاتی آمریکا و اتاق های فکر اونا خط میگیره و مجری اهداف اوناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مال سیاه نیست، مال سفید هست! خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
یه سوال.. اگه کسی به برخی سیاست های نظام مثل همین حجاب یا سیاست خارجی اعتراض داشته باشه باید چکار کنه؟؟ جایی صداش شنیده میشه؟؟
راهی به غیر از مطرح کردنش پیش رسانه های معاند هست؟ ایا شما راه دیگه ای گذاشتید پیش پای کسانی که با رسانه های اونوری همکاری میکنن؟
Lithuania
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
نه نباید مخالف باشی، واگرنه مفسد فی الارض هستی. با حکومت امام زمان در نیفت که امام زمان نابودت نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۴:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
بابا این قدر این سگ دل رو بزرگش نکنید. دنیا تو کار ما مثل خر تو گل گیر کرده این چه سگیه که بخواد غلطی کرده باشه. من اینقدر از این سازمانهای بین المللی دیدم که صلیب سرخ پیششون کشک حساب نمی شده. از این دلقک ها خیلی دیدم. هر چی پرونده این ها رو بیشتر برگ بزنی تنفر بیشتری ازشون پیدا میکنی. یه دوست مسیحی داشتم خیلی با هم ایاغ بودیم. بهش گفتم تو که مسلمون نیستی بیا برو با اینها خودتو خلاص کن. گفت ای لاکردار تو فکر کردی مسلمون و بسیجی هستی من ایرانی نیستم؟ میگفت خیلی برای حضرت مریم(ع) و مادرم و کشورم گریه میکنم !! من جا خوردم گفتم من که اینهمه سال اینجام دیگه گریه یادم رفته تو مگر بچه هستی که گریه میکنی؟ گفت بابا تو توی باغ نیستی. وطن خاکش دومنگیره. چه کسی بیماری دوری از وطن رو میشناسه؟میگن: هام سیک. وطن مرد میطلبه. وطن خون میطلبه. وطن کارت دعوتش شهادته. ولی هر کی هر چقدر که بهش تقرب پیدا کنه به همون اندازه حب الوطن من الایمان میشه. من با یه sir انگلیسی صحبت میکردم ازش پرسیدم من شهید دادم شما هم شهید دارید؟ گفت: داریم. گفتم خوب حالا این شهدای ما از نظر شما قابل احترام هستند؟ بخدای احد و واحد گفت: مثل شهدای خودمون براشون احترام قائلیم. کسی که وطن نداره هیچ نداره. حتی اگه رییس جمهور امریکا باشه. حالا یه عده بعد از لائیسیته به جهان وطنی!! پی بردند!! یعنی بهانه تراشی برای تطهیر خیانت به وطن. وخیانت به دین و خیانت به عشق و خیانت به ناموس. دیگه چی می ماند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
من نمیدونم از چه قماشیه ولی اگه اینها و شبکه های اجتماعی نبودن مشکلات در ایران خیلی زیاااااد لاپوشونی میشد.اینو مطمئنیم و هممون میدونیم کشوری که ازادی داشته باشه اسانسوری پیشرفت میکنه اونی هم که میگه این چه وضع حجاب و ازادی بخاطر اینه از عقده و نداشتن کمترین ازادی در خانوادش برخوردار بوده و چشم دیدن ازادی و خوشی بقیه رو نداره ویا منافعش در گرو همین چیزاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
قماشتون یکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
از چی میترسید؟
Lithuania
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
از شورش و تغییر نظام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
از هیچ چیز نمی ترسیم چون امروز با چشم خود می بینیم که آمریکای شما با تمام هارت و پورتش اینقدر ذلیل شده که دست به دامن یک مشت همجنس باز و خود فروش و زنان هرزه و ولگرد شده است و خودش هم می دونه که تسلیحات نظامی اش در مقابل ما کارآیی ندارد و رفته سراغ زنان ....
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مطمعن باش خارجی ها این را میدونن // تو که به مملکت و مردم خودت وفادار نیستی // به انها هم وفادار نخواهی ماند // فقط به چشم یه لون پن بهت نگاه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
لون پن یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
انهایی که برایشون از مملکت خودت جاسوسی میکنی // مطمعن باش به تو به چشم پست ترین و کثیف ترین ادمها نگاه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
از اینکه از این مملکت فرار کنی و دلت میخواد در خارج با هر سر و وضعیی زندگی کنی // به ما مربوط نیست // خدا کنه خوشت باشه // ولی اینکه بری و علیه مملکت و مردم خودت دست به جاسوسی و وطن فروشی بزنی // در هیچ جایی از دنیا این کار پسندیده و درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خائن شک نکن که در همین دنیا ذلیل میشی
آن روز دور نیست
مرگ بر تو و افکار پلیدت
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خائن امثال شما هستن، شمایی که بخاطر منافع شخصیت یه مملکت رو به فنا بردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تو که با پرچم آمریکا جواب نظرات رو میدی فک کنم خود مسیح پولی نژاد باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مسیح جهنم نژاد امیدوارم بسوزی.اون احمق هایی هم که طرفدار تو هستن باهات بیان جهنم.خاک بر سر وطن فروشان خائن
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
جهنم کنار یه آزادیخواه بهتر از بهشت همراه با دورویی شماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
اونهاییکه از مسیح پولینژاد حمایت میکنن قشنگ معلومه خر آمریکا هستن و برای آمریکا بیگاری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تو که با پرچم آمریکا جواب نظرات رو میدی فک کنم خود مسیح پولی نژاد باشی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۲۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
واقعا یه سری انقدر نادانن که شدن نوکر بی جیره و مواجب امثال مسیح علینژاد و اصلا خود اینها که حجاب رو رعایت نمیکنند و موها که جای خود حتی بدنشون واضع پیداست و اصلا فکر نمیکنند همین عفریته که داره ازشون سوء استفاده میکنه و روز به روز دارائیهاش زیاد میشه با استفاده از همین افراده. اصلا فکر نمیکنن که خود همین عفریته فقط روسری سرش نمیکنه و بدنش کاملا پوشیدس و حتی بیشتر اوقات شال هم دور گردنش هست ولی اینها فقط به حرفهای این کلم بروکلی گوش میدن و نمیگن خب چرا خودت پوشیده ای و دم از بیحجابی تا این حد(عریان ، واقعا عریانه فقط یه تور رو بدنشونه) میزنی ؟!
یه عفریته رفت با همین حرفها و جمع کردن چند نفر اطراف خودش و با یه سری حرف مفت (مثلا چهارشنبه های فلان ..) الان با کمک یه سری از همین نادانها و فرستادن همین فیلم و.. رسید به عضو رسمی سیا ! اونوقت همینها که فیلم و... براش میفرستادن و میفرستن چی ؟؟1 هیچی ... تو بدبختی و تحریم و.. و باز نمیفهمند که نمیفهمند !!
خب یکی حداقل یکی از همین خانمهای بی حجاب از این عفریته بپرسه چرا خودت پوشیده ای ولی برای مردم ما پوشیده بودن ظلمه و...؟!
و اصلا غیر این موارد هرکشوری قانونهای خاص خودشو داره و نمیشه که هرکس هرطور خواست برفت وآمد کنه و بگه به خودم مربوطه !
مثلا تو عربستان تا چند وقت پیش حتی رانندگی برای خانمها غد قن بود وحالا هم با شرایطی میتونن رانندگی کنند ولی هیچکی نمیاد بگه چرا؟؟؟!! و امثال قانونهای دیگه تو هر کشوری ولی تو کشور ما با حرفهای یه سری امثال این عفریته میخوان قانون گریز باشن !
اصلا اگه همین خانمها که بی حجابن و بعضی بی حجابیشونم ازحد و مرز گذشته ، اگه یه اتفاق کوچیک براشون بیفته میان داد و بیداد که چرا ؟؟! خب خودت مرض داری بعد میگی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
باید بیشتر اطلاع رسانی کرد باید این موش کثیف را در دام انداخت
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تو که با پرچم آمریکا جواب نظرات رو میدی فک کنم خود مسیح پولی نژاد باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خیلی جای تعجب نیست
وقتی کسی خیر هم وطناشو نخواد، عجیبه که با دشمن اونا دوست باشه، نه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
گیس بریده ی فتنه گر خیانت کار مگر دستم بهت نرسه او گیساتا که میماند پشم گوسفند ببرم واتش بزنم هیچ سگی نیستی بدبخت بدبخت بدبخت تو شب وروز در پریشانی به سر میبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
چطوری پسر م که با منافقین همکاری کرده و جاسوسی میکرده۵ سال زندان که قطعا اونجا براش از هتل بهتر درستش میکنن و همش هم مرخصیه بعد مردم عادی اگه فیلم شخصی و یا انتقاد خودشونو بفرستن واسه علینژاد ( خودمم قبولش ندارم ) ۱۰ سال زندان ؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۵:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تو خیالت از پسر گلت!! که جاسوس هم هست!! و منافق هم هست!!و هتلینگ و مرخصی هم داره!! راحته!!. خوب. حالا چکار به مردم عادی!! داری؟ جواب بفرست. یادت باشه. مردم عادی!!! 10 سال زندان!! خودت از این سگ دل چند پایه بالاتری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
حال به هم خورتر از این موجود وجود داره یعنییی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خدا مرگش بده که نموند تو ایران همین کارو بکنه از راه درست
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
زنده باد مسیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مردم تو این ۴۰ ساله کار خودشان بلدند این مسولین و فرزندانشان هستند که اب به اسیاب دشمن می ریزند البته اکثرشان نه همه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
هر مسئول ک بخواد ب چنین افرادی از ارباب گرفته تا برده، اجازه پا گرفتن بده،حتی در حد دنبال کردن مجازی،باید خانواده خودشو مسیح رو در یک حد قرار داد،کسانی ک نان ایران و میخورن،و واق واقشان برای مسیح و آل سقوط (اینتر نشنال سعودی)باید ریششو خشکوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
بدحجابی اسلحه مرگبار خانمها علیه آقایون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
بدحجابی خیلی زیاد شده.واقعا اونهاییکه پسر دارن همش باید نگران باشن که پسرشون درگیر رابطه با بدحجابها نشه.بلاخره چشماشو که نمیتونیم کور کنیم. حتی مردا متاهل هم در دام میفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
پسر و مرد متاهل دردام می افتن صحیحه و خب اونها هم دارن همین کارو میکنن و اینهمه حرف و تبلیغ و... فکر کردی برای چیه؟؟! نکنه فکر کردی برای رفاه و آسایش خانواده هاست یا حتی خود خانمها ؟؟! خانمها حجابشونا رعایت کنن بیشتر درامانن یا بی حجاب باشن؟؟! از اونورم آقایون که همینها باعث میشن که چه خانواده هائی که از هم نپاشیدن به خاطر یه سری عجوزه بی حجاب !!
Netherlands
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مشکل ما سانسوری بودن رسانه هست اگه همین وای جی سی زودتر از همه تو صفحه اینستگرام زیر گرفتن وحشیانه مادر بوسیله گشت ارشاد میذاشت کسی جای دیگه نگاه نمیکرد
و مردم همه اتفاقها رو به وای جی سی میفرستادن
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
شما از خدای ناظر نمیترسید از مسیح میترسید خوب کمتر دزدی و فساد و قتل انجام بدید
-
علی
۱۲:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا درست گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.گرفتن دزدان جای خود دارد و گرفتن افراد کمک کننده به مسیح علینژاد جای خود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
فقط یاد گرفتید بگید هر سخن جای خود اما هیچکاری انجام نمیدید و فقط گیر دادید به یه تیکه پارچه رو سر مردم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
دولت باید چکار کنه،اگه قرار هر کسی هرچهبخواد در اختیارش باشه،یا هر پیشنهادی بده،قبول بشه ک دیگه میشه قانون جنگل.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
برده جنسی ک تبعیت از اون حکم سنگثار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
روحیات داعشی در نظرات میبینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
نیاز به معرفی خودت نیست
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۱:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تا زمانیکه 1- بی اعتمادی؛ فساد در مدیریت و 2- وضعیت معیشتی بسیار بسیار بد داخل حل نشود آنها از این آبشخور کثیف ؛ آب خواهند خورد؛ پس راه حل این است که با حل این دو صورت مسئله و تصحیح آن فکری برای خارج نداشته باشید ما هم این ها را می دانیم....
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
فقط یک مسئول بی عرضه از برخورد با چنین افرادی ک حقشان زنده بگور کردن است،اجتناب میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
صدا و سیمای شما دموکراسی داشته باشد و مستقل از حکومت باشد مطمئن باشید کسی فیلم برای خارج از کشور ارسال نمیکند سانسور کنید وضع همین است و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام ،

مسیح نبودی ببینی ،
شهر ، پر لخت گشته ،
بدون دیش هم ،
اینجا سفید گشته ،

آب و نان هم ، برای آنها ،
بهانه کار گشته ،

آه و واویلا ،
کو محمد رضا ،

دلیل و برهان ها ،
پوچ بود و بادی از هوا ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۲:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
لیاقت تو و امثال تو هموم محمد رضای سادیسمی و خواهر هزار شوهرش اشرف و پادوهای اشرف، چه قدیمی اون مثل پری بلنده و اشرف 4 چشم و چه جدیدیش زنای فاسدی مثل سالومه و مسی علینژاده..... ولی خب باید به خودتون زحمت بدید و تشریف ببرید همونجایی که اونا هستند تا از وادی حسرت خارج بشید.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام آقای محمد علی ،

هم درست صحبت کن ،
هم صحبت های من را یکبار دیگر بخوان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
یه مدت دیگه که استفاده هاشون رو کردند مثل یه سگ و دستمال استفاده شده حذفش می کنند و اون میمونه و حساب و کتاب اون دنیاش که بخاطر این همه خیانت و دین فروشی و وطن فروشی و خراب کردن بسیاری از سرنوشتها و..... باید جواب بده که قضاوت و مجازات هر فردی به خواست و اراده خداوند است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر منافق .
و بشر المنافقین .....
آیه قرآن داریم که دیر یا زود منافقین تاوان اعمال خودشون رو خواهند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خیلی دلم میخوادروزی برسه که داخل گونی،کت بسته هرروزبیارنش وسط یه میدون بزرگ ببندندوتامیخوره بزننش تاجونش دربیاداین خائن پست فطرت
Saudi Arabia
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
وقتی این زن خودفروخته و وطن فروش به هر دری میزنه که تحریم بیشتر و جنگ نظامی و جلوگیری از تجارت دارو توسط شرکتها به ایران و.... رو ایجاد کنه و همزمان دم از به فکر مردم ایران بودن رو میزنه ، معلومه که چه خبیث و دست نشانده چه سرویسهای اطلاعاتی اجنبی هستش که دشمنان همیشگی استقلال و آزادی این کشور بوده و هستند.از زمان دکتر مصدق تا کنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
اینهمه ادعا دارید و که کار برون مرزی انجام میدید چرا نمیتونید دستگیرش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
این زن اگه واقعا خواهان کمک به مردم بود ، باید همینجا میموند و انتقاد میکرد نه اینکه بره سمت دشمن کشورش هر کاری که اونا میگن بکنه بعدش هم ادعا کنه من طرف ملت و آزادی ایرانیام !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مگه اینجا کسی حق اعتراض و انتقاد هم داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
ازادی اسمش روشه هرکی ازاری رو ازدیگری بگیره طرف باید دفاع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مسیح چیه ؟

معصی داداش
مخفف معصومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
هر کی به هر نحو زنا رو تشویق به بدحجابی کنه اعظم مفسدین فی الارضه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
چ تهدیدی ‌...‌۱ تا ۱۰سال ....این تهدید رو هم برای کسانی هم ارائه بدین ک با گران کردن بیخودی خون مردم رو توشیشه کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
احسنت دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
اونی که بخواد پیرو مسیح علی نژاد باشه باید بره بمیره تا وقت بی حجابیش
Iran (Islamic Republic of)
(*_*)
۱۰:۱۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
من که به شخصه از این زنیکه انقدر بدم میاد که..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
همه جاسوس ها مخفی نیستند. برخی هاشون همیشه جلوی چشم هستند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مارمولک در قفس خیخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
رسانه های داخلی که در انحصار خودتونه و حق اظهار نظر و حرف زدن به غیر خودیا رو نمی دید
به اون ور هم که پناه می برن برای بیان دیدگاه و نظراتشون قانونای من درآوردیتون رو علم می کنید که می گیریم و می بندیم و می زنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
امثال شما هستند مملکتو خراب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
معلمی علاقه مند به تاریخ
۱۰:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
تو این مملکت هرکسی هرچی میگه و در عین ناوری مدعی اند که آزادی بیان نیست! مردم اسلام را دوست دارند و از بی عدالتی متنفرند ولی از خائنان وطن فروش تنفر بیشتری دارند چون اینها جاده صاف کن دشمن هستند! دشمن وقتی مسلط بشه دیگه چیزی نمی مونه تا راجع عدالت صحبت کنیم! پس علی نِژاد ضد خدا باید بداند که مردم هرگز به وطن فروش اعتماد نمی کنند!!
Saudi Arabia
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
ببند. حالمون بهم خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
شما که همیشه راست میگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
همیشه کشور رو میخوان دو قطبی کنند منظور از شما کیه اگه این شما هست پس شما کی هستید
ما همه یکی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۹:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
نه بابا به خودم امیدوار شدم. اعتماد به نفسم را از دست داده بودم. همین MI6 خبیث به ایران آمد و از من دعوت کرد. گولش را خورده بودم ولی شانس آوردم مرحوم پدرم خیلی به او وابسته بودم. گفتند برویم. گفتم اول از پدرم خداحافظی کنم. پیش پدرم که رفتم گفت تو غلط میکنی گم شو برو گچ بساز که قالبها آماده اند!! گفتم بابا میخواهم انگلستان بروم بروم گچ بسازم برایت؟ گفت غلط کن اجازه نمیدهم. رفتم پایین گفتم پدرم اجازه نمیدهد. گفتند بچه که نیستی بیا برویم. گفتم نه ما با دیگران فرق داریم. حالا مسیح علی نژاد معلوم نیست چه به سرش آمده که نغییر ژنتیک داده. ژنوم ما خیانت نیست. والله نیست. ما میگوییم: جنم.
Sweden
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
احتمالا عضو موساد و کا گ ب هم بوده، خیلی باید مراقب این افراد خطرناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
دشمن ملت نیستن دشمن دولتن چرا همیشه دولت کاری میکنه ک بقول شماها ی منشی ک قیافش عین پشه کوره س بشه دشمن ..مگ ی منشی چیه اونم ی زن ک باید ازش بترسین اگ شماها آتو ندین ایی سگ کی باشه مفصر خودتون هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
دشمن کارش دشمنیه. شما برای مردم چه کردین که به سمت این شخص تمایل پیدا کردن؟!
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۰۹:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
شما خانواده خودت رو با ملت قیاس نکن ... اونیکه رفته طرف این زن فاسد هست یکی مثل خودشه نه عموم مردم فهیم و انقلابی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مردم اشتباه میکنند که به سمت این شخص تمایل پیدا میکنن، خاک بر سر کسانی که نتونن خوب رو از بد تشخیص بدن و اونقدر ضعیف هستند که سر هر اتفاقی برن فیلم و عکس بفرستند و با پست فطرت هایی مثل مسیح احمق نژاد کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
قریشی! ادب انسان به ز دولت اوست!
شما مگه خدایی که در مورد دیگران ندیده و نشناخته اینجوری قضاوت می کنی؟! شما توی خیابون نمیری، نمیبنی وضعیت رو؟! اوناییکه توی خیابونن از کره مریخ اومدن؟! علینژاد روی چه موجی سوار شده؟! اگه حکومت کارنامه اش قابل قبوله چرا روز به روز وضعیت حجاب بدتر شده؟! و هزار تا سوال دیگه...
متاسفانه مشکل ما بلد نبودن حل مسئله اس، در همه موارد نه فقط این مورد. مشکل درست میکنیم یا میشه، به جای اصلاح رو میاریم به لاپوشونی، انکار، فرا فکنی و ... تا تبدیل به بحران بشه.
نمونش همین امثال این فرد بی ادب که فکر می کنن از سمت خدا مامور شدن و مصلح اجتماعن! دابه الارضن و می تونن مومن رو از کافر جدا می کنن!
باشد که با ادعای مسلمانی مصداق صم بکم عمی فهم لا یعقلون نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
چه حرف قشنگی
به قول شهید بهشتی ما تا از داخل مشکل نداشته باشیم دشمن از خارج نمیتونه اونو علم کنه و بهره برداری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
این زن مزدور آمریکا هست . اون ور دنیا نشسته خودشو دل نگران اینجا جلوه میده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
خوب کاری کرده، اینجا هم که بود خار چشم حکومت بود چون فیش های نجومی رو هویدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
قیافش مثل مارمولکه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
هرچه فکر می کردم این مزدور و خائن را به چه چیزی تشبیه کنم چیزی به ذهنم نیامد که شما عزیز محترم این کار را انجام دادید واقعا درسته موافقم هیچ جاذبه ای جز ایجاد تنفر ندارد با بشکه توخالی هم عکس انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
شما نسبت به بنده لطف دارید کاربر۹:۴۶
دوم مرداد
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۰۸:۴۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
لعنت بر وطن فروشان و کاسه لیس های کثیفی چون مسیح پولینژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سازمان سیا = سازمان سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ک
۰۹:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
معلومه چه غلطی کردی بلد نیستی حرف نزن شاید مسیح خانم که بلانسبت کلمه خانم خودت هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
اسم برازنده ایشون « معصی» هست که اینطور هم صداش میکردند( میشه گفت معصی ، یعنی معصیت کار) نه بلانسبت ش« معصومه یا مسیح»، کاش بقیه هم متوجه بشن و اسم محاوره ای اونو بگن:« معصی» خود فروخته بی هویت که سابقه بارداری قبل از ازدواج رسمی تو روستاشون داره و ظاهرا عقده چیزهایی رو داشته که کارش به اینجا کشیده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
خدایا مسیح علی نژاد را به خودت واگذار می کنیم که در آمریکا به هر تفرقه افکنی و... انجام می ده به عذاب الهی گرفتار بشه و در همین دنیا بسوزه .
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
حرف نزن برو قیمت ها رو اول بیار پایین تا بعد ببینیم چی میشه معصومه حرف