فرمانده انتظامی استان مرکزی از تلاش و همکاری مردم، مسئولان و کارکنان پلیس در سفر رئیس جمهوری قدردانی کرد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مردم شریف استان، مسئولان و تمامی کارکنان پلیس در ایجاد نظم و امنیت مناسب سفر رئیس محترم جمهوری و هیئت همراه به این استان قدردانی کرد.

به گفته سردار مفخمی حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، ولایت مدار و متدین اسلام در استقبال از سفر رئیس محترم جمهوری ایران و هیت همراه ایشان به استان ولایتمدار مرکزی نشان از عشق و علاقه وافر مردم انقلابی زادگاه امام خمینی (ره) به انقلاب و پایبندی روز افزون آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی می‌گوید: بی تردید بار دیگر این حضور باعث قدرشناسی همگانی ملت قهرمان از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد و دلبستگی آنان به آرمان‌های والای مکتب اسلام و یاس و ناامیدی، هرچه بیشتر دشمنان این مرز و بوم شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه اینک که به فضل الهی، سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان مرکزی، در کمال امنیت و آرامش و با حضور گسترده مردم این استان برگزار شد گفت: امید است که تمامی مسئولان از این ظرفیت بی مانند، چونان پشتوانه محکمی برای پیشبرد اهداف متعالی کشور و فراهم نمودن بستر‌های هر چه بهتر رفاه و آسایش مردم همیشه در صحنه استان مرکزی و گشودن گره از مشکلات آنان بهره‌مند شوند.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قدرشناس همکاری و همراهی مردم عزیز در خلق امنیت مناسب سفر رئیس محترم جمهوری به این استان هستیم و از سویی دیگر امنیت و آرامش حاکم بر سطح استان را در این سفر یک روزه، ناشی از همراهی و همکاری آحاد مردم با دستگاه‌های متولی نظم و امنیت به ویژه خدمتگزاران خود در پلیس مرکزی دانسته و بی تردید از آن به عنوان سرمایه‌ای سترگ در ارتقاء روز افزون امنیت جامعه اسلامی استفاده خواهد شد.

سردار مفخمی همچنین گفت: اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک در عرصه نظم و امنیت استان مرکزی، از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی اقشار جامعه و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، مجموعه سپاه و بسیجیان استان و تمامی دستگاه‌های نظامی، امنیتی، اجرایی و اصحاب رسانه که در ایجاد بستری امن و آرام برای برگزاری این مراسم با شکوه با پلیس مرکزی همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از خداوند منان، توفیق، سلامتی و رستگاری روز افزون آنان را مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.