نادر محمدی مدافع راست فصل گذشته تراکتور با ذوب آهن اصفهان به توافق رسید.

نادر محمدی، مدافع راست سابق تیم پیکان که فصل گذشته حضور ناموفقی در تیم تراکتور داشت، از سوی بردیف در فهرست مازاد این تیم قرار گرفت و جایی در جمع سرخپوشان تبریزی نداشت تا قراردادش تمدید نشود و به دنبال تیم جدیدی باشد.

در این راستا محمدی چند روزی در تمرینات ذوب آهن حضور پیدا کرده است و به زودی قراردادش به امضا خواهد رسید تا خرید جدید این تیم در پنجره تابستانی لقب بگیرد.

این بازیکن شاگرد مهدی تارتار در پیکان بوده و وی فصل گذشته هم در فهرست خرید گاندو‌ها قرار داشت، ولی در نهایت راهی تراکتور شد و یک فصل نا موفق با این تیم داشته است.

او امروز همراه سایر بازیکنان ذوب آهن در تست‌های ایفمارک حاضر شد و قراردادش به زودی به امضا خواهد رسید.

شاگردان تارتار در آخرین روز اردوی اصفهان به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفتند و با گل‌های آرمان اکوان و سجاد آشوری حریف دسته اولی خودشان را دو بر صفر شکست دادند. البته قرار بود در این مرحله از اردو یک بازی با تیم نفت عراق هم برگزار شود که به دلیل عدم حضور حریف در ایران، این دیدار لغو شد.

کاروان ذوب آهن با پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی در مرکز ایفمارک، اردوی تهران را آغاز کردند و قرار است در این مدت سه بازی تدارکاتی مقابل نساجی مازندران (سوم مرداد)، مس رفسنجان (پنجم مرداد) و پرسپولیس (هشتم مرداد) برگزار کنند. دیدار مقابل شاگردان گل محمدی آخرین فعالیت ذوب آهن در این اردو است و گاندو‌ها طبق برنامه در نظر گرفته شده، نهم مرداد به اصفهان بر می‌گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار