مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان به تشریح برنامه‌های هفته ملی مهارت در استان پرداخت.

جلیل بیت مشعلی  گفت: برپایی میزخدمت فرصتی مغتم برای تسریع در خدمت رسانی و ایجاد افزایش و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات است و میزخدمت ۳۱ تیرماه همزمان با اولین روز هفته ملی مهارت با حضور معاون، روسای مراکز، کارشناسان ومربیان با محوریت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، ارائه اطلاعات به ارباب رجوع، دریافت درخواست و مدارک ارباب رجوع، انجام امور متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام زمان مناسب مراجعه بعدی ارباب رجوع و دریافت نتایج امور ارباب رجوعان و ... برپا شد.
بیت مشعلی ترویج فرهنگ پاسخگویی و سرعت بخشیدن به روند اجرایی خدمات ارائه شده را از مزیت‌های برپایی میزخدمت دانست.

به گفته او  از آنجایی که مردم، سرمایه و همراه نظام و انقلاب هستند، ارائه خدمات بهینه به شهروندان الزامی است. 

این مقام مسئول گفت: برپایی میز خدمت در مصلا‌های نماز جمعه سطح استان به جهت این است تا بتوان پاسخگوی خواسته‌ها و مشکلات مردم شریف و ولایتمدار استان باشیم که شاید نتوانند به علت مشغله کاری یا محدودیت زمان در اداره کل یا مراکز آموزشی حضور پیدا کنند لذا در این راستا مشکلات آن‌ها بررسی و پاسخ لازم به آن‌ها داده خواهد شد.

بیت مشعلی می گوید: نماز جمعه فرصت مناسبی است که مردم بی واسطه و به راحتی با مسوولان دیدار و گفتگو داشته باشند و ایده برپایی میز خدمت در نماز جمعه یکی از برکاتی است که مسئولان را در کنار مردم عزیز و وفادار می‌نشاند تا به مشکل‌ها و خواسته‌های برحق شهروندان نمازگزار رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.