رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:نباید بین نیرو‌های انقلاب تفرقه وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در بیست و هفتمین یادواره سرداران، ۱۴۸ شهید و ۳ شهید گمنام بخش دودانگه ساری گفت: امروز بسیاری از مردم با کوله باری از مشکلات به اینجا آمده اند اما هر زمان گرفتار شده ایم و مشکل یا گره کوری برسر راه به وجود آمده به شهدا توسل جستیم و شهدا این گره‌ها را باز کردند.

او افزود: برخی پدران و مادران شهدا به دلیل اینکه کسی در اطراف آن‌ها نیست با مشکلات زیادی در زندگی مواجه هستند به همین دلیل بازدید از خانواده‌های شهدا باید جدی گرفته شود

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: زمانی همه قدرت‌های جهان اعم از بلوک شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده بودند و ما تنها بودیم با این وجود شهدا کاری کردند که امروز رهبر بلوک شرق در مقابل رهبر انقلاب به زانوی ادب می‌نشیند.

حجت‌الاسلام گواهی افزود: زمانی داشتن یک خمپاره برای ما با ارزش به شمار می‌رفت، اما امروز در هر نقطه‌ای جهان که انفجاری صورت می‌گیرد آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها عنوان می‌کنند ایران این موشک‌ها را صادر کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نخستین پیام شهدا وحدت و انسجام در جامعه است و کسانی که عاشق کشور و مردم هستند وظیفه شرعی و اعتقادی آنان است که وحدت را حفظ کنند.

او افزود: پیروی از ولی فقیه، حضور در صحنه‌ها و توجه به مردم و حل مشکلات آن‌ها توصیه‌های اکید شهدا بود که در وصیت نامه‌های آنان همیشه به چشم می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.