ناتوانی منافقین در برگزاری یک همایش در چندهزارکیلومتری ایران

طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها از حملات گسترده سایبری و هک چندین سایت متعلق به گروهک منافقین خبر داده بودند که نشان‌دهنده ناتوانی این بدنه فرسوده برای برگزاری یک همایش در چندهزارکیلومتری با ایران است.

اجلاس سالیانه منافقین که قرار بود اول و دوم مرداد در آلبانی برگزار شود، به‌دلیل اختلافات داخلی در این گروهک و عدم توان ساماندهی در مدیریت به تعویق افتاد.

گروهک منافقین در سال‌های اخیر و پس از اخراج از عراق، به آلبانی رفتند و فعالیت‌های خود را که عمدتاً در فضای مجازی و مزدوری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود از این کشور دنبال کردند.

در سال‌های گذشته، تصاویری از اعضای پیر منافقین که به‌عنوان اکانت‌های فیک در فضای مجازی مشغول به فعالیت بودند منتشر شد که نشان‌دهنده وضعیت فشل این گروهک تروریست است.

ناتوانی منافقین در برگزاری یک همایش در چندهزارکیلومتری ایران

طی روز‌های اخیر نیز برخی رسانه‌ها از حملات گسترده سایبری و هک چندین سایت متعلق به این گروهک خبر داده بودند که نشان‌دهنده عدم توان این بدنه فرسوده برای برگزاری یک همایش در چندهزارکیلومتری با ایران است.

این همایش قرار بود با همکاری آمریکا و دولت آلبانی برگزار شود.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
هرکس.اعضای.منافقین.رادرسراسرکره.زمین.بکشدمثل.اینکه. ابن.ملجم.راکشته.است..
Sweden
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
یک مشت پیر پاتال شده اند نوکر های فدایی نتانیاهو و با همکاری موساد به هر گونه تخریب حادثه تشنج و خرابکاری درایران روی اورده اند.
France
7891
۱۳:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
پیر و پاتال های آلبانی نشین همین ها هستند؟ ای مرده شور همه شان را ببرد. پدر سوخته ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
خسر الدنیا والاخره این بدبخت های کم شعوری هستند که بازیچه دست قدرت طلب هایی مثل مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو شدند...جز تاسف و ناراحتی چیز دیگه ای نیست برای اینها...البته حکم مجازات برای قاتلین و جاسوساشون ضد مردم و وطن که سرجای خودشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
بدبخت های بیچاره فلک زده.
آخرین اخبار