مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار نفر از اهالی روستا‌های دشتیاری در جنوب استان تا ۴۵ روز دیگر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می‌شوند.

 "علیرضا قاسمی" گفت: این طرح به طول ۱۰ کیلومتر با لوله سایز ۴۰۰ پلی‌اتیلن در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ۱۵ روستای منطقه ریمدان و پایانه مرزی به سد زیردان متصل خواهد شد افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح، حداکثر ظرف ۴۵ روز آینده تکمیل و بهره‌برداری شود.

قاسمی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب علاوه بر این پروژه، در قالب طرح جهاد آبرسانی خطوط انتقال فرعی و شبکه‌های توزیع تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی از جمله وشنام‌ها، کمبل‌سلیمان و تیس‌کوپان را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در بعضی روستا‌ها به ویژه در حوزه تیس‌کوپان‌ها شبکه‌های توزیع تکمیل شده و در مجموع ۲۰۰ کیلومتر در قالب طرح جهاد آبرسانی در بخش مرکزی شهرستان چابهار لوله‌گذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی و خط انتقال لاتیدان، لوله‌گذاری در روستا‌های بخش مرکزی صورت می‌گیرد تا همزمان به سد زیردان متصل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار