مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: روزانه بالغ‌بر ۱۲۰ مگاوات پیک‌بار برق در استان کاهش‌یافته است.

مهدی آهنین‌ پنجه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری و مشارکت بخش‌های صنعت، کشاورزی، اداری، خانگی و تجاری روزانه بالغ‌بر ۱۲۰ مگاوات پیک‌بار در استان کاهش‌یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم می گوید: تمام بخش‌های مصرف از جمله خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی از طریق کنتور‌های هوشمند فهام و سامانه پایش، رصد می‌شوند.

به گفته او تمامی مشترکین، حتی مشترکین خانگی پرمصرف نیز به‌صورت دقیق رصد می‌شوند.

 آهنین‌ پنجه  گفت:مشترکین خانگی که دو برابر الگو، برق مصرف می‌کنند پرمصرف به شمار می‌روند و این مشترکین نیز به کنتور فهام مجهز هستند و مصرف آن‌ها از راه دور کنترل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: روز گذشته برق ۸۰ مشترک خانگی و تجاری پرمصرف که نسبت به اخطار‌ها و تذکر‌ها بی‌توجه بودند، از طریق کنتور‌های فهام و از راه دور قطع شد.

او  با قدردانی از تمام مشترکین در بخش‌های مختلف که نسبت به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف اقدام کردند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری و مشارکت بخش‌های صنعت، کشاورزی، اداری، خانگی و تجاری روزانه متناسب با دمای هوا، از ۸۵ تا ۱۲۰ مگاوات مدیریت پیک بار انجام شده است.

آهنین‌ پنجه در ادامه گفت: همین امر موجب شد امسال با وجود گرمای شدید هوا نسبت به سنوات گذشته خاموشی‌های بی‌برنامه و گسترده نداشته باشیم.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار