نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه به میزبانی ایران نشانه دیپلماسی قدرتمند نظام اسلامی است

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با اشاره به اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه با میزبانی ایران که در خصوص مسائل منطقه بود گفت: روسای جمهور روسیه و ترکیه با مقام معظم رهبری دیدار کردند و این نشان از دیپلماسی قدرتمند ایران دارد.

وی افزود: قراردادهای خوبی در این نشست منطقه‌ای بسته و تمدید شد و تلاش برای همکاری همه جانبه بین چین، ایران و روسیه انجام شد و روسیه گفت همه این برکات در سایه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی انجام می‌گیرد.

مطیعی با اشاره به سفر اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی بیان کرد: بسیاری از خبرگزاری های غربی از شکست اهداف این سفر گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به سالگرد نخستین نماز جمعه در کشور گفت: نماز جمعه تنها خطبه خواندن نیست بلکه ارتباط مردم و امام جمعه و رساندن مشکلات به گوش مسئولان است و امید است با آماده شدن مصلای سمنان این امکان بیش از پیش محقق شود.

مطیعی در خصوص مصرف بالای برق تاکید کرد: مردم در صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهتر عمل کنند تا همه بتوانند از انرژی برق بهره‌مند باشند.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: استان سمنان در این عملیات تاثیر بسزایی داشت و شهیدان ارزشمندی در این راه تقدیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.