سه برگزیده پویش عکاسی و نقاشی محیط زیستی کتابخانه های عمومی استان گیلان، انتخاب و معرفی شدند.

پویش عکاسی و نقاشی محیط زیستی #به_سهم_خود_شرمنده_پاکبانان_نخواهم_شد ویژه کودکان که از خرداد ماه آغاز و تا نیمه تیرماه سال جاری ادامه داشت پس از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این پویش به ایستگاه پایانی خود رسید.

در این پویش محیط زیستی که با هدف گسترش فرهنگ حفظ و پاسداشت محیط زیست و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاکبانان و به ابتکار اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ویژه کودکان تا رده سنی ۱۲ سال و با محوریت عکاسی و نقاشی از موضوعات محیط زیستی برگزار شد، والدین ضمن ثبت عکس از کودکان خود در موضوعاتی مانند؛ تفکیک زباله از مبدا، کمک به پاکبانان شهر، پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و دیگر موضوعات محیط زیستی، به این پویش پیوستند.

 با اتمام مهلت شرکت در پویش و داوری بیش از ۵۰ اثر ارسالی به این دبیرخانه ۳ برگزیده این رویداد محیط زیستی از میان آثار مورد قبول توسط هیات داوران انتخاب و به شرح زیر معرفی شدند.

احمدرضا عسکری عضو کتابخانه عمومی امام علی (ع) دیلمان شهرستان سیاهکل، محمد طاها علیزاده از روستای طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا، یاس و رز غلامی از اعضای کتابخانه عمومی امام موسی ابن جعفر (ع) روستای طراز کوه رشت جزو برگزیدگان این پویش بودند.

جوایز برگزیدگان پویش در هفته اول مرداد ماه به آنها اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.