رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۴۲۰ مرکز تجمیعی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت تحت پوشش این دانشگاه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز یادآور است.

 سیدجواد پورنقی گفت: با گزارش یک فوتی ناشی از کرونا در ۴۸ ساعت گذشته، زنگ خطر موج هفتم این بیماری در استان به صدا درآمده است.

او گفت: به مردم استان توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها فعال شده و علاوه بر این تمام پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمت هستند، هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق دوز سوم و نیز چهارم واکسن در نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچون پرهیز از اجتماعات در فضای بسته، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و نیز تسریع در دریافت واکسیناسیون از توصیه‌های اکید ما در این روز‌ها است.

پورنقی گفت: ۹۶ درصد مردم خراسان شمالی دوز اول، ۸۸ درصد دوز دوم و ۵۹ درصد دوز سوم را تزریق کردند، در حالیکه میانگین کشوری در میزان تزریق دوز سوم ۵۴ درصد است، امیدواریم که با استقبال و مشارکت خوب مردم استان در این شاخص نیز همچون دوز اول بتوانیم در سطح کشور به رتبه‌های نخست برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.