معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اخبار خود را به صورت مستمر از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند.

آقای حسین‌میرزایی در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند و باید در تمامی زمینه‌ها در جایگاه خود قرار گیرند.

خبرنگاران حلقه واسطه بین مردم و مسئولان هستند و مطالبات مردم را به مدیران منتقل می‌کنند، آن‌ها در راستای پیشرفت امور بر وفق مراد مردم تاثیر به سزایی دارند.

در دولت سیزدهم سیاست محوری این است که مردم در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند؛ هر کجا مردم حضور پیدا کردند کار‌ها پویاتر شد و حالا رابط بین مردم و مسئولان رسانه‌ها و یکی از اقشار تاثیرگذار در پیشرفت و تعالی کشور و چهارمحال و بختیاری خبرنگاران هستند.


بیشتر بخوانید


در نظر است که با یک برنامه‌ریزی خوب، آیین تجلیل مناسبی از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری صورت گیرد و همه از این برنامه رضایت داشته باشند.

اطلاع رسانی‌ها باید دقیق و به هنگام باشد که اگر این نباشد به کار نمی‌آید. خبر باید مستمر باشد تا اکثریت از آن مطلع شوند و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اخبار خود را به صورت مستمر از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند.

بیمه و معیشت خبرنگاران مهم است؛ باید به سمت و سویی حرکت کرد که خبرنگاران دغدغه‌ای در خصوص معیشت و زندگی خود نداشته باشند و باید فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار