جهانیان گفت: فرصت دیدار چهره به چهره بسیار مطلوب است تا گره‌ای از کار مردم و صنعت آب و برق باز شود.

مهدی جهانیان نماینده تام الاختیار وزارت نیرو و معاون مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد در مرکز ستاد ارتباطات نمایندگان صنعت آب و برق در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی گفت: رویکرد دولت دیدار چهره به چهره است و انتظار این است از تمام ظرفیت‌های شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان استفاده شود تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

جهانیان گفت: با توجه به اینکه مراجعه کنندگان امروز به میز خدمت دولت، با نماینده نظام ارتباط برقرار می‌کنند، شایسته است به نحو مطلوب درخواست‌های آن‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد و این فرصت بسیار مطلوب است تا گره‌ای از کار مردم و صنعت آب و برق باز شود.


کریم محرمی راد، مدیرکل توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت تخصصی مادر آب و فاضلاب کشور هم مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

یکی از رویداد‌های دولت، برقراری ارتباط نزدیک با مردم است که از جمله این ارتباطات نزدیک را می‌توان به برگزاری میز ارتباط مردمی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی دانست

برقراری ارتباط دو طرفه بین وزارت خانه و استان ها، باعث رفع مشکلات نیرو‌های انسانی می‌شود برقراری ارتباط دو طرفه بین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نیرو‌های انسانی در استان‌ها باعث رفع مشکلات همکاران در استان‌ها خواهد شد.

مجموعه عظیمی از نیرو‌های انسانی در استان‌ها مشغول بکار هستند و به طور حتم مسائل زیادی برای رسیدگی وجود دارد که شاید در استان‌ها برای آن‌ها خوب بیان نشده و یا نیاز دارند مدیران ستادی این مسائل را رصد نموده و پاسخگو باشند.

برقراری این ارتباط نزدیک باعث می‌شود هم نمایندگان شرکت‌های مادر تخصصی مشکلات را از نزدیک رصد کنند و هم نحوه اجرای فعالیت‌ها را که از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در استان‌ها برای اجرا ابلاغ گردیده مورد بررسی قرار گیرد.

برقراری ارتباط دوطرفه باعث ایجاد اعتماد، انگیزه و رفع مشکلات نیرو‌ها در استان‌ها می‌شود و در مقابل خواسته هایشان پاسخ منطقی دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.